دوشنبه 16 مهر 1403

برگزاری ششمین دوره رویداد فناورانه لیگ اینترنت اشیاء ایران

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برگزاری ششمین دوره رویداد فناورانه لیگ اینترنت اشیاء ایران

به گزارش گروه علم و پیشرفت خیرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، با برگزاری «لیگ اینترنت اشیاء ایران» به عنوان رویدادی فناورانه، اقدامات برای بلوغ زیست‌بوم اینترنت اشیاء، تمرکززدایی و شناسایی تیم‌های توانمند در سراسر کشور شتاب می‌گیرد.

ششمین دوره این رویداد با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود تا با کمک به عملی‌شدن ایده‌های کارا و قوی، زمینه برای توسعه خدمات این فناوری در سراسر کشور فراهم شود.

در این رویداد، تیم‌های شرکت‌کننده علاوه بر شرکت در مسابقه و ارزیابی توانمندی‌های خود که با کسب جایزه نقدی تیم‌های برگزیده همراه خواهد بود، امکان تعامل با خبرگان و شرکت‌های فعال در حوزه اینترنت اشیاء در کشور را خواهند داشت.

حضور «فعالان زیست‌بوم اینترنت اشیاء ایران»، «پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور»، «شرکت‌های عضو فروم اینترنت اشیاء»، «راهبران»، «خبرگان» و «همچنین سرمایه‌گذاران» در این دوره از لیگ اینترنت اشیاء ایران فرصت مغتنمی در اختیار تیم‌های شرکت‌کننده برای شبکه‌سازی و توسعه مهارت‌های نرم قرار خواهد داد.

علاقمندان برای ثبت‌نام و اطلاع از شرایط رویداد می‌توانند به وبگاه رویداد مراجعه کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

اینترنت اشیاء ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی لیگ اینترنت اشیاء ایران این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
برگزاری ششمین دوره رویداد فناورانه لیگ اینترنت اشیاء ایران 2
برگزاری ششمین دوره رویداد فناورانه لیگ اینترنت اشیاء ایران 3