شنبه 21 مهر 1403

برگزاری نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان / مهلت ارسال آثار تا 14 بهمن

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برگزاری نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان / مهلت ارسال آثار تا 14 بهمن

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان با هدف ارتقاء سواد سلامت و بهبود سبک زندگی دانشجویی در حال برگزاری است. تمرکز این جشنواره بر روی قشر جوان دانشجو است و قصد دارد تا با در نظر گیری معضلات و مسائل دانشجویی در راستای سلامت دانشجویان قدم‌های موثری بردارد. این جشنواره بستری است برای مشارکت فعال در حوزه سلامت برای ارائه ایده ها، دستاورد‌ها و کشف...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان با هدف ارتقاء سواد سلامت و بهبود سبک زندگی دانشجویی در حال برگزاری است. تمرکز این جشنواره بر روی قشر جوان دانشجو است و قصد دارد تا با در نظر گیری معضلات و مسائل دانشجویی در راستای سلامت دانشجویان قدم‌های موثری بردارد.

این جشنواره بستری است برای مشارکت فعال در حوزه سلامت برای ارائه ایده ها، دستاورد‌ها و کشف استعداد‌های برتر و معرفی و بهره برداری از این ظرفیت‌های کم نظیر دانشجویی که با پیوست رسانه‌ای منسجم و متمرکز اقدام به ترویج مفاهیم حوزه سلامت روان و فعال سازی جریان اجتماعی پویا در بدنه دانشجویی و نخبگانی کشور می‌نماید. محور‌های نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان؛ سلامت و سبک زندگی _ سلامت و دانشگاه _ سلامت و فناوری _ سلامت و آینده پژوهی بخش های رقابتی؛ آموزش، پژوهش و فناوری _ ایده‌ها و تجارب نوآورانه _ تولیدات رسانه‌ای _ هنر‌های تجسمی _ فضای مجازی علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به وبسایت جشنواره به آدرس www.festival.saorg.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال آثار 14 ام بهمن ماه 1401 خواهد بود.