سه‌شنبه 17 مهر 1403

برگشت سریع به اردو پس از عکس‌برداری؛/ ملی‌پوش استقلال مصدوم شد و برگشت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برگشت سریع به اردو پس از عکس‌برداری؛/ ملی‌پوش استقلال مصدوم شد و برگشت!

بازیکن ملی‌پوش استقلال در تمرین امروز تیم ایران با مصدومیت مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران در حالی عصر امروز نخستین جلسه تمرینی خود در فیفادی را در ساختمان پک و سپس در زمین شماره دو کمپ تیم ملی برگزار کردند که یک مصدوم روی دست امیر قلعه‌نویی ماند.

سید ابوالفضل جلالی، مدافع چپ استقلال در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی با مصدومیت مواجه شد و از جریان تمرین بیرون رفت تا احتمال غیبت او در دو مسابقه آینده ایران مقابل ازبکستان و قطر به وجود بیاید.

جلالی که در فیفادی قبلی هم جزو نفرات دعوت شده به تیم ملی ایران بود ولی در هر دو مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل قرقیزستان و امارات فرصت بازی به دست نیاورد و تا پایان نیمکت نشین بود، امروز با آسیب دیدگی مواجه شد تا احتمال کنار رفتنش از اردو به وجود بیاید، اما این اتفاق رخ نداده است.

مدافع چپ استقلال در جریان تمرین امروز تیم ملی ایران از ناحیه بالای ران پا احساس مصدومیت داشته که کادر پزشکی نیز سریعا اقدام به گرفتن ام‌آر‌آی کرده تا وضعیت او مشخص شود.

معاینات پزشکی از محل مصدومیت ابوالفضل جلالی پس از عکس‌برداری، مشخص کرد که آسیب دیدگی او جدی نیست و این بازیکن می‌تواند تیم ملی ایران را در سفر به ازبکستان همراهی کند.