سه‌شنبه 3 مهر 1403

برگومی: / اینتر با این خط دفاعی خواب قهرمانی را ببیند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برگومی: / اینتر با این خط دفاعی خواب قهرمانی را ببیند!

بپه برگومی، اسطوره باشگاه اینتر معتقد است خط دفاعی این تیم مقابل میلان بسیار کند و ضعیف عمل کرد و عامل اصلی شکست نراتزوری بود.

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین بازی هفته پنجم رقابت‌های سری آ، میلان با نتیجه 2-1 مقابل اینتر به برد رسید تا پائولو فونسکا، سرمربی پرتغالی آنها، تا حد زیادی از زیر فشار عدم نتیجه‌گیری خارج شود.

عملکرد ضعیف مدافعان اینتر در این بازی و بازی‌های قبلی، حسابی مورد انتقاد پیشکسوتان این باشگاه قرار گرفته است. عملکردی که صدای بپه برگومی، یکی از اسطوره‌های اینتر، را هم درآورد و او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپرت حسابی از خجالت خط دفاعی اینتر درآمد.

برگومی در خصوص بازی گفت: "اینتر مقابل منچسترسیتی بسیار خوب بازی کرد، اما مقابل میلان به‌خصوص در خط دفاعی بسیار بد و پراشتباه ظاهر شدند.

به نظر می‌رسید تیم از نظر جسمی اصلا آماده این دیدار سخت نبود. برایم جای سوال دارد که چرا مدافعان اینتر اینقدر ساده به حریف موقعیت گلزنی می‌دهند. برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود خیلی خوب نیست که در پنج بازی، پنج گل بخورد."

برگومی در ادامه انتقاداتش از خط دفاعی اینتر گفت: "کندی نفرات خط دفاعی اینتر مقابل میلان بسیار مشهود بود. اکثر توپ‌هایی که پشت مدافعان اینتر انداختند تبدیل به موقعیت خطرناک شد.

باید اعتراف کنم که تیمی که این چنین دفاع می‌کند باید خواب قهرمانی را ببیند. مگر اینکه رویکرد دفاعی تیم در بازی‌های آینده بهبود یابد."

برگومی: / اینتر با این خط دفاعی خواب قهرمانی را ببیند! 2