سه‌شنبه 1 خرداد 1403

بزرگداشت مقام معلم با پویش دانش آموزی «معلم خوب من»

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بزرگداشت مقام معلم با پویش دانش آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت هفته معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند. این پویش از 8 تا15 اردیبهشت با عنوان اصلی پویش معلم خوب من برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر، عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب پویش‌های فرعی زیر در سامانه شاد ارسال کنند: ازمعلمت بگو «@behtarinmoallem2» برای دانش‌آموزان و علاقه‌مندان...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت هفته معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از 8 تا15 اردیبهشت با عنوان اصلی پویش معلم خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر، عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب پویش‌های فرعی زیر در سامانه شاد ارسال کنند:

ازمعلمت بگو «@behtarinmoallem2» برای دانش‌آموزان و علاقه‌مندان در قالب ویدئوی یک دقیقه‌ای درباره معلم.

به معلمت تبریک بگو «tabrik.muallemprize.ir» برای دانش‌آموزان و علاقه‌مندان در قالب طراحی عکس نوشته اختصاصی برای تبریک روز معلم.

معلم آینده شو «@behtarinmoallem» ویژه دانش‌آموزان، تصور کنید در آینده معلم هستید، در قالب تعریف تصویرسازی در ویدئوی کوتاه.

هر معلمی یک خاطره دارد «@behtarinmoallem1» پویش اختصاصی برای معلم‌ها تعریف خاطره‌ای جذاب از خاطرات دوران معلمی، در قالب ویدئوی کوتاه.

قاب مدرسه «@behtarinmoallem3» ویژه بزرگ‌سالان، در قالب ارسال عکس‌های یادگاری از دوران تحصیل.

شبکه شاد ضمن اعلام درگاه‌های ارتباطی دریافت آثار، پویش سراسری «معلم خوب من» را برای دانش‌آموزان این‌گونه توضیح داده است: یکی از تأثیرگذارترین آدم‌ها تو زندگی هر فردی معلمشه. هر سال، مخصوصاً اردیبهشت که می‌شه و حوالی روز معلم که می‌رسه یاد معلم‌های تأثیرگذار توی دل و ذهنمون تازه می‌شه. بعضیا هنوز دانش‌آموز هستن و هر روز می‌تونند معلمشون رو ببینند و از نزدیک روز معلم رو بهشون تبریک بگن. بعضیا هم الان دیگه دانش آموز نیستن، ولی خاطرات شیرین دوره تحصیلیشون یادشونه و زندگی الانشون رو مدیون معلمی هستندکه عاشقانه برای اون‌ها صرف شده. معلم‌ها با کارشون می‌تونند مسیر زندگی آدما رو عوض کنند. معلم‌ها با پرورش یک نسل، می‌تونند جامعه رو به جلو ببرند و باعث پیشرفت بشن. معلمی یه شغل خاصه و معلم‌ها انسان‌های خاص. برای قدردانی از معلم‌های عزیز، کار‌های مختلفی از دستمون برمیاد. کار‌هایی که پشت ظاهر کوچیکشون، پیام محبت و قدردانی به‌همراه دارند. چه کارهایی؟ ما توی پویش «معلم_خوب_من» براتون چندتا پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان عزیز و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشون قدردانی کنند.