چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

بعد از اخراج لوکا یوویچ / سرمربی میلان قاطی کرد: یکی پیولی را بگیرد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بعد از اخراج لوکا یوویچ / سرمربی میلان قاطی کرد: یکی پیولی را بگیرد! (عکس)

در ایتالیا فاش شد که دیشب بعد از اخراج لوکا یوویچ، مهاجم میلان، در جریان دیدار این تیم مقابل مونزا بین مربیان دو تیم در کنار خط درگیری لفظی شدیدی رخ داده است.

به گزارش "ورزش سه"، میلان که دیشب در هفته بیست و پنجم سری آ به خانه مونزا رفته بود در حالیکه بیش از چهل دقیقه از بازی را 10 نفره دنبال می‌کرد با نتیجه 4-2 شکست خورد و این در حالی بود که روسونری در صورت پیروزی می‌توانست با سبقت گرفتن از یوونتوس به رتبه دوم جدول صعود کند.

میلان که در دقایق آخر نیمه اول دو گل دریافت کرده بود در نیمه دوم به بازی برگشت و تا دقیقه 88 بازی را به تساوی کشاند ولی درست مثل نیمه اول در آخرین دقیقه و وقتهای اضافه دو گل دیگر دریافت کرد. یکی از اتفاقات مهم بازی که کار میلان را برای بازگشت بسیار دشوار کرد اخراج لوکا یوویچ در دقیقه 52 بود.

بعد از درگیری‌ای بین یوویچ با آرمانو ازو داور ابتدا به او کارت زرد نشان داد ولی وقتی متوجه شد که یوویچ به صورت حریف زده کارت او بلافاصله به قرمز تبدیل شد.

شبکه DAZN امروز فاش کرد بعد از اخراج مهاجم میلان، کنار زمین بین استفانو پیولی سرمربی این تیم و رافائل پالادینو، سرمربی مونزا، مشاجره‌ای شدید رخ داده است.

درگیری لفظی بالا گرفت و با حضور نیمکت‌ها کار می‌توانست به جاهای باریک کشیده شود. این شبکه می‌گوید استفانو پیولی و چند نفر از بازیکنان ذخیره میلان در دفاع از یوویچ مشغول فریاد زدن بر سر داور بودند و رافائل پالادینو به آنها اعتراض کرد. پیولی خشمگین به همراه چند بازیکن ذخیره میلان به سمت او رفته و درگیری لفظی بین آنها بالا گرفت.

جالب اینجا است که یوویچ بعد از مشاهده کارت قرمز مقابل صورتش بدون اعتراض تصمیم داور را پذیرفت و زمین را ترک کرد.

بعد از اخراج لوکا یوویچ / سرمربی میلان قاطی کرد: یکی پیولی را بگیرد! (عکس) 2
بعد از اخراج لوکا یوویچ / سرمربی میلان قاطی کرد: یکی پیولی را بگیرد! (عکس) 3