شنبه 14 مهر 1403

بعد از عملکرد خیره‌کننده در بازی امروز / حتی بهتر از یامال: ساکا سلطان پاس گل اروپا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بعد از عملکرد خیره‌کننده در بازی امروز / حتی بهتر از یامال: ساکا سلطان پاس گل اروپا

بوکایو ساکا با دو پاس گل امروزش برای آرسنال مقابل ساوتهمپتون بهترین پاسور در پنج لیگ بزرگ اروپایی شد و از لامین یامال پیشی گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال پیروزی 3-1 امروز مقابل ساوتهمپتون را به معنای واقعی کلمه مدیون بوکایو ساکا است. درحالیکه آرسنالی‌ها با یک گل عقب افتاده بودند او دو پاس گل داد و خودش گل سوم توپچی‌ها را به ثمر رساند تا با یک کامبک بزرگ نتیجه به سود تیم آرتتا رقم بخورد.

نیمه اول بدون اینکه گلی از خط دروازه‌ها عبور کند به پایان رسید و ساوتهمپتون در دقیقه 55 ورزشگاه امارات را شوکه کرد و توسط آرچر به گل رسید. اما تنها چند دقیقه بعد پاس خوب ساکا با ضربه هاورتز به گل تبدیل شد. 10 دقیقه بعد هم پاس ساکا مارتینلی را به گل رساند و ستاره ملی‌پوش انگلیسی در آخرین دقایق گلزنی کرد تا ناجی تیم آرتتا لقب بگیرد.

ساکا پیش از بازی امروز 5 پاس گل در کارنامه این فصل خود داشت و حالا 7 پاس گل مقابل اسم او دیده می‌شود. تا پیش از امروز ساکا و لامین یامال ستاره بارسلونا با 5 پاس گل صدرنشین لیگهای بزرگ اروپایی بودند. ژوائو نوس و الکس بائنا هم با 5 پاس گل در کنار آنها حضور داشت.

ولی در حال حاضر ساکا با 7 پاس گل بهترین پاسور پنج لیگ بزرگ اروپایی است و یامال و نوس و بائنا با 5 پاس گل پشت سر او ایستاده‌اند.

بعد از عملکرد خیره‌کننده در بازی امروز / حتی بهتر از یامال: ساکا سلطان پاس گل اروپا 2