پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بغض و قول بزرگ پیروز: قسم می‌خورم که صعود می‌کنیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بغض و قول بزرگ پیروز: قسم می‌خورم که صعود می‌کنیم

سرمربی فجر سپاسی از هواداران تیمش تمجید کرد و به آنها قول صعود به لیگ برتر داد.

به گزارش "ورزش سه"، فجر شهید سپاسی که تا پایان هفته چهارم با 12 امتیاز وضعیت خودش را از سایر تیم‌ها متمایز کرده بود، با دو باخت متوالی به دو رقیب جدی خود در صعود به لیگ برتر یعنی صنعت نفت و پیکان، جایگاه خود را از دست داد. با این حال در پایان بازی امشب که با برد 2 بر صفر پیکان به پایان رسیده بود، پیروز قربانی سرمربی فجر نشان داد نتایج اخیر به لحاظ روحی تاثیر خاصی روی او نگذاشته است.

او صحبت‌هایش را با تشکر و عذرخواهی از هواداران تیم فجر سپاسی شروع کرد: می‌خواهم از هواداران هم تشکر کنم و هم عذرخواهی. تیم ما باخت و تماشاگران حق هر واکنشی را داشتند اما پاسخ آنها به این باخت ما را شرمنده کرد. حالا وظیفه من و تیم سنگین‌تر است. به همه آنها قول می‌دهم این باخت را جبران خواهیم کرد.

قربانی تاکید کرد که تیمش عملکرد خوبی ارائه می‌دهد: «قطعا ما خوب فوتبال بازی می‌کنیم. مطمئن باشید در هر دو نیم فصل جزو سه رده بالای جدول هستیم و این تیم باید صعود کند و اگر جز این باشد به خودمان و مجموعه فجر ظلم کرده‌ایم.»

ویدئو: 355409

وی از عملکرد تیمش هم دفاع کرد و گفت: «ما نباید به رقبای اصلی ببازیم. متاسفانه اتفاقات بازی به نفع ما رقم نخورد. ما در هر بازی مالکیت بیشتری داریم اما ضعفمان این است که مالکیت را آنطور که باید به گل تبدیل نمی‌کنیم. هیچ چیز را توجیه نمی‌کنم. فجر تیم قدرتمندی است و شک نکنید اگر صعود نکنیم از ضعفمان است.»

سرمربی فجر در حالی که بخشی از صحبت‌هایش با بغض همراه شد، قول داد تیمش به لیگ برتر صعود کند: «من واقعا از هواداران فجر ممنونم. هر لحظه منتظر بودم که واکنشی منفی از خود نشان دهند. نه تنها این کار را نکردند بلکه در اواخر بازی می‌خواندند که ما خانه به دوشیم و فجر را به عالم نمی‌فروشیم که از آن لذت بردم. این برخوردها وظیفه من را سنگین می‌کند. باز قول می‌دهم و به شرافتم قسم می‌خورم که این دو باخت را برایشان جبران می‌کنم و قول می‌دهم که فجر یکی از تیم‌های صعودکننده باشد»