شنبه 31 شهریور 1403

بلیت فینال رزرو می‌شود / ترکیب اسپانیا و فرانسه اعلام شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بلیت فینال رزرو می‌شود / ترکیب اسپانیا و فرانسه اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چهره نخستین تیم فینالیست جام ملت‌های اروپا امشب و پس از تقابل فرانسه و اسپانیا مشخص خواهد شد. دو تیم پرافتخار جام، تنها یک پیروزی با رسیدن به فینال فاصله دارند و نبرد امشب مونیخ، چهره یک نیم فینالیست را مشخص می‌کند. اسپانیا با لوییس دلافوئنته با شکست دادن آلمان میزبان در دقایق پایانی رقابت مرحله یک‌چهارم نهایی، به تنها تیم مسابقات بدل شده که در هر...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چهره نخستین تیم فینالیست جام ملت‌های اروپا امشب و پس از تقابل فرانسه و اسپانیا مشخص خواهد شد.

دو تیم پرافتخار جام، تنها یک پیروزی با رسیدن به فینال فاصله دارند و نبرد امشب مونیخ، چهره یک نیم فینالیست را مشخص می‌کند. اسپانیا با لوییس دلافوئنته با شکست دادن آلمان میزبان در دقایق پایانی رقابت مرحله یک‌چهارم نهایی، به تنها تیم مسابقات بدل شده که در هر پنج مسابقه خود طعم پیروزی را چشیده است.

فرانسوی‌ها به دنبال چهارمین حضور خود در فینال و دومین حضور خود در دیدار نهایی خارج از خاک فرانسه پس از فینال یورو 2000 در هلند هستند. تیمی که نتوانسته به اندازه اسپانیای رقیب هواداران را سرگرم کند و بدون گل زده در جریان بازی و پس از برتری مقابل تیم پرستاره پرتغال در ضربات پنالتی مرحله یک‌چهارم نهایی جواز حضور در این مرحله از مسابقات را کسب کرده است.

ترکیب احتمالی دو تیم 

اسپانیا: سیمون، ناواس، ناچو، لاپورت، کوکوریا، رودری، اولمو، روییز، ویلیامز، یامال و موراتا

فرانسه: مانیان، کونده، سالیبا، اوپامکانو، تئو هرناندز، شوامنی، ربیو، کانته، گریزمان، کولو موآنی و امباپه

برنده این دیدار به مصاف برنده دیدار هلند و انلگیس در فینال می‌رود.

انتهای پیام /