چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

بلینگهام راز پیروزی رئال برابر سیتی را فاش کرد

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
بلینگهام راز پیروزی رئال برابر سیتی را فاش کرد

به گزارش خبرگزاریاقتصادایران، تیم فوتبال رئال مادرید با وجود مالکیت بیشتر منچسترسیتی بر توپ و میدان، توانست در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهد و راهی نیمه‌نهایی شود.

جود بلینگهام پس از این پیروزی راز آن را افشا کرد و گفت: ما همه چیز خود را در زمین بازی گذاشتیم و حفظ تمرکز در بازی مقابل سیتی واقعا دشوار بود. این تیم ما را در موقعیت‌های سختی قرار داد. بیشتر تیم‌ها در مقابل سیتی از هم می‌پاشند اما ما واقعا ایستادیم و دفاع کردیم، چراکه در قبال پیراهن رئال مادرید مسئول هستیم. اگر در این تیم بازی می‌کنیم باید به هم اعتماد داشته باشیم.

ستاره کهکشانی‌ها با تحسین کارلو آنچلوتی برای ایجاد یک تیم منسجم، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین نقطه قوت ما این است که آنچلوتی همواره به ما اجازه می‌دهد تا با آزادی عمل بازی کنیم. پیش از بازی برابر منچستر آنچلوتی به من گفت تا به زمین بروم و او را هیجان زده کنم. این آرامشی است که کارلو به ما هدیه داده است.

بلینگهام درباره دیدار با بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: چیزی برای نگرانی برابر این تیم نداریم. به آنها احترام می‌گذاریم و همانطور که برابر سیتی بازی کردیم، مقابل بایرن هم بازی خواهیم کرد.