سه‌شنبه 12 تیر 1403

بنجامین ششکو درباره دیدار با پرتغال:/ اگر اسلوونی سه ماه پیش باشیم رونالدو را می‌بریم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بنجامین ششکو درباره دیدار با پرتغال:/ اگر اسلوونی سه ماه پیش باشیم رونالدو را می‌بریم!

بنجامین ششکو، ستاره اسلوونی، در مصاحبه با بیلد درباره بازی با پرتغال و دوئل با په‌په و رونالدو صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین ششکو، مهاجم اسلونیایی لایپزیش، فردا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دوران ورزشی‌اش در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو به مصاف پرتغال می‌رود.

اسلوونی که به عنوان تیم سوم گروه C به این مرحله راه یافته باید به مصاف پرتغال، تیم اول گروه F برود. دیدار با تیمی که کریستیانو رونالدو بازوبند کاپیتانی‌اش را به بازو می‌بنند برای ششکو اهمیت زیادی دارد و او به عنوان مهاجم باید از سد مدافع کارکشته پرتغال په‌په عبور کند. ششکو در مصاحبه با بیلد درباره این بازی و دو ستاره بزرگ پرتغال صحبت کرد.

می‌توانی در دوئل با په‌په پیروز شوی و به پرتغال گل بزنی؟ اینکه په‌په در 40 سالگی هنوز بازی می‌کند واقعا فوق‌العاده است. بازی با پرتغال به خصوص جنگیدن با او واقعا برایم لذت‌بخش خواهد بود.

به نظرت چرا په‌په در این سن اینقدر خوب بازی می‌کند؟ په‌په باهوش است. او می‌داند چهل ساله شده و باید سبک دفاعی دیگری در پیش بگیرد. په‌په می‌داند مهاجم‌های جوان‌تر می‌توانند در کورس سرعتی او را جا بگذارند ولی با تجربه و هوش بالایی که دارد یک قدم عقب‌تر می‌رود و اصلا اجازه نمی‌دهد شما کورس را شروع کنید.

سه ماه پیش با پرتغال و رونلدو بازی کردید و در آن بازی دوستانه 2-‌0 پیروز شدید. آن نتیجه تکرار می‌شود؟ بله، در ماه مارس بود. ما اگر به خودمان باور داشته باشیم و بازی خودمان را به بهترین شکل انجام بدهیم همه دنیا خواهند فهمید که اسلوونی بلد است فوتبال بازی کند. من خیلی خوشحالم که تیم ملی‌مان می‌تواند با چنین تیمهای بزرگی در سطح خودشان بازی کند.

بنجامین ششکو درباره دیدار با پرتغال:/ اگر اسلوونی سه ماه پیش باشیم رونالدو را می‌بریم! 2