سه‌شنبه 3 مهر 1403

بنزما برگشت و 5 دقیقه بعد گل زد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بنزما برگشت و 5 دقیقه بعد گل زد (عکس)

کریم بنزما، که بازی قبلی رئال مادرید را از دست داده بود، در بازگشت به ترکیب این تیم در دیدار امشب مقابل آلمریا در دقایق اولیه گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال ماردید امشب از دقایقی پیش در خانه‌اش برنابئو به مصاف آلمریا رفته است. دیداری که در هفته سی و دوم لالیگا برگزار می‌شود.

در شروع مسابقه کریم بنزما که دیدار قبلی رئال را از دست داده بود به میدان برگشت و با بازوبند کاپیتانی آغازگر مسابقه بود. او خیلی زود به گل رسید و در دقیقه 5 مسابقه موفق شد دروازه آلمریا را باز کند تا رئال 1-0 از حریف پیش بیفتد.

بنزما شنبه گذشته در هفته سی‌ام لالیگا در دیدار مقابل سلتاویگو که با برتری 2-0 رئال به پایان رسید 90 دقیقه در زمین حضور داشت ولی در دیدار سه‌شنبه رئالی‌ها مقابل خیرونا که با شکست 4-2 لوس‌بلانکوس همراه بود در زمین حضور نداشت.

مصدومیت بنزما مقابل سلتاویگو که باعث غیبت او مقابل خیرونا شد

در دقیقه 5 بازی امشب رئال مقابل آلمری پاس دقیق میلیتائو به وینیسیوس رسید و او با عبور سریع از یار مستقیمش پاس بیرون پایی به میانه فرستاد. بنزما از راه رسید و همانطور که از او انتظار می‌رود توپ را با دقت به تور دروازه آلمریا چسباند تا شاگردان آنچلوتی خیلی زود از حریف‌شان پیش بیفتند.

گلزنی بنزما در دقیقه 5 بازی امشب مقابل آلمریا
بنزما برگشت و 5 دقیقه بعد گل زد (عکس) 2
بنزما برگشت و 5 دقیقه بعد گل زد (عکس) 3
بنزما برگشت و 5 دقیقه بعد گل زد (عکس) 4
بنزما برگشت و 5 دقیقه بعد گل زد (عکس) 5