سه‌شنبه 12 تیر 1403

بهترین بازیکن زمین یک مدافع غیرعادی است / رودیگر، شادی گل دیوانه‌وار بعد از دفع توپ (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بهترین بازیکن زمین یک مدافع غیرعادی است / رودیگر، شادی گل دیوانه‌وار بعد از دفع توپ (عکس)

مدافع میانی تیم ملی آلمان شب درخشانی را مقابل دانمارک پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی رودیگر مدافع سختکوش و برجسته ژرمن ها یکی از ستاره های تیم ملی کشورش در بازی یک هشتم نهایی یورو 2024 بود.

رودیگر که در این بازی جاناتان تاه را کنار خود نمی دید در کنار اشلوتربک سدی مقابل حملات حریف بود و در دقایقی که تیمش تحت فشار قرار می گرفت روی زمین و هوا کاملا مسلط به نظر می‌رسید.

رودیگر و سایر مدافعان آلمان در حالی موفق به ثبت یک کلین شیت مهم در بازی مرحله حذفی شدند که با بارش شدید باران در نیمه دوم زمین فوق العاده لغزنده و بازی در خط دفاع بشدت ریسکی بود. 

رودیگر در مقابل مهاجمان دانمارک یکی از بهترین نمایش های خود با پیراهن مانشافت را ارائه کرد اما اوج نمایش او زمانی بود که در لحظات پایانی مسابقه، بعد از ایستادگی مقابل ضربه مهاجم دانمارک و جلوگیری از ثبت گل، در حالی که روی زمین بود دست هایش را مشت کرده و یک حرکت عجیب و فوق العاده انجام داد تا تماشاگران را تهییج کند. 

رودیگر که غالبا با این حرکاتش مورد توجه قرار می گیرد با شور و حرارت خاصی بسته نگه داشتن دروازه تیمش را جشن گرفت و تصاویر بدیعی خلق کرد. اتفاقی که طی چند سال اخیر در تیم ملی آلمان کمتر دیده شده بود.

رودیگر با این ژست خاص عنوان بهترین بازیکن زمین را هم تصاحب کرد

این مدافع ژرمن ها در حالی ستاره خط دفاعی تیمش در مرحله یک هشتم نهایی بود که در بازی با سوئیس و شادی گل تیمش مصدوم شد و شرایط نامشخصی برای بازی حذفی داشت.

بهترین بازیکن زمین یک مدافع غیرعادی است / رودیگر، شادی گل دیوانه‌وار بعد از دفع توپ (عکس) 2
بهترین بازیکن زمین یک مدافع غیرعادی است / رودیگر، شادی گل دیوانه‌وار بعد از دفع توپ (عکس) 3