پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

بهترین‌های فصل قبل CL همه در رئال مادرید / رئال جایزه باران شد: جوایز جود، وینی و امباپه (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بهترین‌های فصل قبل CL همه در رئال مادرید / رئال جایزه باران شد: جوایز جود، وینی و امباپه (عکس)

وینیسیوس جونیور، جود بلینگام و کیلیان امباپه امروز جوایز خود به‌عنوان بهترین‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان را دریافت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز مجموعه ورزشی رئال مادرید در والده‌بباس شاهد اهدای جوایز سه نفر از ستاره‌های رئال مادرید بود. جوایز بهترین‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که به جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه اهدا شد.

جود بلینگام جایزه بهترین بازیکن جوان چمپیونزلیگ 24-2023 را دریافت کرد، جایزه بهترین بازیکن به وینیسیوس جونیور رسید و کیلیان امباپه هم کفش طلا را به‌عنوان بهترین گلزن فصل گذشته دریافت کرد.

وینیسیوس جونیور در پایان فصل گذشته توسط یوفا به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان انتخاب شد. او امروز جایزه خود را دریافت کرد. وینیسیوس در فصل 22-2021 هم جایزه بهترین بازیکن جوان تورنمنت را دریافت کرده و تا امروز تنها فوتبالیستی است که موفق شد هر دو جایزه فوق را به دست بیاورد.

کیلیان امباپه که فصل گذشته با پیراهن پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان حضور داشت بهترین گلزن رقابت‌ها شد و امروز در زمین تمرین رئال مادرید جایزه کفش طلای خود را دریافت کرد.

امباپه در اینستاگرام به این جایزه واکنش نشان داد و نوشت: " کفش طلای چمپیونزلیگ 24-2023. همیشه برای بیشتر از این تشنه‌ام. از هم‌تیمی‌های سابقم و کادر فنی پی‌اس‌جی تشکر می‌کنم. فردا می‌بینم‌تان بچه‌ها. هالا مادرید."

جود بلینگام هم بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان فصل 24-‌2023 لیگ قهرمانان در اینستاگرام نوشت: "راه یافتن به تیم منتخب لیگ قهرمانان و جایزه بهترین بازیکن سال. چه افتخاری. من همه چیز را مدیون همه کسانی هستم که در رئال مادرید هستند و از آن حمایت می‌کنند. ما فردا دفاع از عنوان قهرمانی‌مان را آغاز می‌کنیم. بزنم بریم. هالا مادرید."

بهترین‌های فصل قبل CL همه در رئال مادرید / رئال جایزه باران شد: جوایز جود، وینی و امباپه (عکس) 2
بهترین‌های فصل قبل CL همه در رئال مادرید / رئال جایزه باران شد: جوایز جود، وینی و امباپه (عکس) 3
بهترین‌های فصل قبل CL همه در رئال مادرید / رئال جایزه باران شد: جوایز جود، وینی و امباپه (عکس) 4