بهرهبرداری از 3500 واحد مسکونی محرومین در استان فارس
استاندار فارس گفت: سال گذشته تفاهمنامه ساخت 3500 واحد مسکن محرومین در تاریخ 9 مرداد ماه، بین استانداری فارس، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه منعقد شد که این واحدهای مسکونی امروز تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.