جمعه 1 تیر 1403

بهزاد فراهانی و رضا کیانیان از کدام کاندیداها حمایت کردند

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
بهزاد فراهانی و رضا کیانیان از کدام کاندیداها حمایت کردند

بهزاد فراهانی: دکتر معین کاندیدایی است که در شرایط فعلی نسبت به حاکمیت ملی با شفافیت صحبت کرده و نوعی صداقت و صمیمیت در گفته‌هایش مشخص است. البته معین در صورت پیروزی در انتخابات باید از نیروهای دگراندیش در دولت خود استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز پنج‌شنبه 12 خرداد 1384 در هنگامه‌ی رقابت‌های انتخاباتی نهمین دور ریاست‌جمهوری بهزاد فراهانی، رضا کیانیا و مهدی مهدوی‌کیا از دکتر مصطفی معین کاندیدای اصلاح‌طلب حمایت کردند. در ادامه سخنان آن‌ها در حمایت از معین را به نقل از روزنامه‌ی اقبال پنج‌شنبه 12 خرداد 84 می‌خوانید:

بهزاد فراهانی: معین از نیروهای دگراندیش استفاده کند

من به عنوان یک شهروند به معین تبریک می‌گویم که توانستند اولین قدم خود را با سر و صدای زیادی بردارند و قلبم گواهی می‌دهد که در این جدال سیاسی وی از جمله افرادی باشد که موفق می‌شود. دکتر معین کاندیدایی است که در شرایط فعلی نسبت به حاکمیت ملی با شفافیت صحبت کرده و نوعی صداقت و صمیمیت در گفته‌هایش مشخص است. البته معین در صورت پیروزی در انتخابات باید از نیروهای دگراندیش در دولت خود استفاده کند.

رضا کیانیان: مطمئنم که معین توان اجرای قول‌هایش را دارد

... به عقیده‌ی من در بین تمام کاندیداها دکتر مصطفی معین با گفتمان‌هایی که تا به امروز داشته توانسته برای درک باور مردم در دل‌های‌شان جای گیرد و با شناختی که از وی دارم مطمئن هستم که به‌خوبی اراده و توان اجرای قول‌هایش را دارد.

مهدوی‌کیا: گفتمان معین مردمی است

دکتر معین با سخنرانی‌های اخیر خود نشان داده که به‌خوبی در قبال مردم و مملکت احساس مسئولیت کرده و گفتمانش کاملا مردمی است. او به‌خوبی می‌تواند به مشکلات مردم رسیدگی کند و به‌نوعی کاستی‌های خاتمی را جبران نماید و به عقیده‌ی من او راه حفظ تمامیت ارضی و ملی مملکت را به‌خوبی می‌داند. دکتر معین می‌تواند راه اصلاحات را ادامه دهد. معین از بین مردم است و تا به امروز کارنامه‌ی درخشانی داشته، اگر مردم با فکر رای دهند می‌توانند کاندیدای مناسبی را انتخاب کنند.

25957

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1919912
بهزاد فراهانی و رضا کیانیان از کدام کاندیداها حمایت کردند 2