یک‌شنبه 27 خرداد 1403

به او بازی نمی‌رسد / سیمئونه آب پاکی را روی دست ژوائو ریخت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به او بازی نمی‌رسد / سیمئونه آب پاکی را روی دست ژوائو ریخت

دیه‌گو سیمئونه تکلیفش را خیلی زود با ژوائو فلیکس روشن کرد و گفت بسیار دشوار است در این فصل به او بازی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای اتلتیکو با پیروزی شروع شد و این تیم در خانه موفق شد 3-1 برابر گرانادا پیروز شود. در دیداری که ممفیس دیپای فوق العاده بود و گلی تماشایی هم زد، ژوائو فلیکس روی نیمکت بود و مطابق انتظار به او بازی نرسید.

ژوائو که در بازی های پیش فصل یک دقیقه هم بازی نکرده بود، برابر گرانادا تنها و دور از سایرین روی نیمکت نشسته بود و قبل از شروع بازی هم مورد توهین شدید هواداران قرار گرفت و جالب اینکه یک نفر نیز از او حمایت نکرد.

ژوائو اخیرا در یک مصاحبه گفت که رویایش بازی برای بارسلوناست و دوست دارد از اتلتیکو برود. سیمئونه نیز قبل از بازی گفته بود که ژوائو و کسانی که در ایده هایش نیستند را در اختیار باشگاه گذاشته است.

وقتی از سرمربی آرژانتینی در مورد سوت های اعتراض و توهین ها به ژوائو سوال شد، او بدون اینکه این حرکات را محکوم کند، گفت: «فصل شروع شده و ژوائو هنوز با ماست. او نیازهای ما را می داند و از او خواسته ام تا زمانی که در تیم است، خودش را با ما هماهنگ کند.

ژوائو باید با آنتوان گریزمان، موراتا، کوریا و ممفیس دیپای رقابت کند و اگر بهتر از آنها باشد، بازی خواهد کرد. در غیر این صورت به او بازی نمی رسد. رقبای او الان در سطحی بالاتر قرار دارند.»

به او بازی نمی‌رسد / سیمئونه آب پاکی را روی دست ژوائو ریخت 2