شنبه 9 تیر 1403

به بازیکن ما پیشنهاد دادند، کواراتسخلیا نمی‌رود / حمله رئیس ناپولی به پی‌اس‌جی: قانون‌شکن هستید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به بازیکن ما پیشنهاد دادند، کواراتسخلیا نمی‌رود / حمله رئیس ناپولی به پی‌اس‌جی: قانون‌شکن هستید!

آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی، به شدت از پاری سن ژرمن انتقاد کرد و گفت آنها حق ندارند با بازیکن ناپولی کواراتسخلیا صحبت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه چند وقتی است شایعات زیادی درباره جدایی احتمالی خویچا کواراتسخلیا و جووانی دی‌لورنزو از ناپولی مطرح شده رئیس باشگاه ایتالیایی امروز این شایعات را تکذیب کرده و به تندی از پاری سن ژرمن انتقاد کرد.

دی‌لائورنتیس، رئیس ناپولی، که در نشست خبری معرفی آنتونیو کونته در شهر ناپل شرکت کرده بود گفت باشگاهش خواهان از دست دادن دی‌لورنزو و کواراتسخلیا نیست.

رئیس ناپولی گفت:" کاپیتان دی‌لورنزو فوتبالیستی استثنایی و مردی سطح بالا است و بر خلاف شایعات ناپولی نمی‌خواهد او را از دست بدهد. این را درک می‌کنم که در بازی‌های آخر فصل به او تا حدودی بی‌اعتنایی شده بود ولی من برایش توضیح دادم که برای ناپولی امکان ندارد که اجازه بدهیم بازیکنی مثل او از دست برود. امیدوارم یورو بتواند حال او را خوب کند".

دی‌لائورنتیس در ادامه صحبت‌هایش قاطعانه گفت که خویچا کوارتسخلیا از ناپولی نمی‌رود. او ضمنا از پاری سن ژرمن به دلیل تماس گرفتن با این ستاره گرجی انتقاد کرد. رئیس ناپولی گفت:" در مساله کوارا هیچ مشکلی وجود ندارد چون ما قرارداد داریم. ما برای تمدید به خویچا پیشنهاد می‌دهیم ولی من هیچ مشکلی در رابطه با او نمی‌بینم. ولی بعضی باشگاه‌ها هستند که که بدون کسب اجازه از باشگاه فعلی یک بازیکن با او تماس می‌گیرند و پیشنهاد می‌دهند. این غیر قانونی است".

به بازیکن ما پیشنهاد دادند، کواراتسخلیا نمی‌رود / حمله رئیس ناپولی به پی‌اس‌جی: قانون‌شکن هستید! 2
به بازیکن ما پیشنهاد دادند، کواراتسخلیا نمی‌رود / حمله رئیس ناپولی به پی‌اس‌جی: قانون‌شکن هستید! 3