شنبه 31 شهریور 1403

به بهانه رویارویی بارسا و پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ:/ لیگ فرانسه و کینگزلیگ از خجالت هم درآمدند (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به بهانه رویارویی بارسا و پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ:/ لیگ فرانسه و کینگزلیگ از خجالت هم درآمدند (عکس)

رویارویی بارسلونا و پاری سن ژرمن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرصتی برای صفحه کاربری لیگ فرانسه شد تا به جرارد پیکه کنایه بزند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. پاری سن ژرمن تنها تیم فرانسوی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی است و نماینده این کشور در رقابت‌هاست.

به همین دلیل است که حساب کاربری لیگ یک از این فرصت استفاده کرده و با یک توییت کنایه‌آمیز از پاری سن ژرمن حمایت کرده است. در این پست، دو چهره مشخص وجود دارد: جرارد پیکه و کیلیان امباپه. امباپه در آخرین رویارویی با بارسلونا بهترین بازیکن زمین بود. در یک ضد حمله طی آن بازی، پیکه چاره‌ای جز گرفتن پیراهن این ستاره فرانسوی نداشت تا سعی کند او را متوقف کند.

در این توییت، لیگ یک به طعنه نوشت: "و اینگونه کینگزلیگ متولد شد." کینگزلیگ رقابتی است که پیکه مدتی پس از اعلام بازنشستگی خود آن را در اسپانیا به راه انداخته و از بازیکنان سابق و چهره‌های مطرح در یک تورنمنت استفاده می‌کند.

در مقابل این توییت طعنه آمیز، صفحه کاربری کینگزلیگ ساکت نماند. رقابتی که جرارد پیکه ریاست آن را برعهده دارد در توییتی به این موضوع اشاره کرد که پیکه بیشتر از کل لیگ فرانسه قهرمان چمپیونزلیگ شده است. آن‌ها در یک توییت تصویری از پیکه و لیگ فرانسه قرار دادند و اشاره کردند که این بازیکن اسپانیایی 4 قهرمانی به دست آورده و لیگ فرانسه هم فقط یک قهرمانی دارد.

در دیداری که صفحه کاربری لیگ فرانسه به آن اشاره کرده بود، با نتیجه 4-1 به سود پاری سن ژرمن به پایان رسید. پاری سن ژرمن 4 گل در نوکمپ به ثمر رساند و کیلیان امباپه در جریان آن بازی هت‌تریک کرد.

به بهانه رویارویی بارسا و پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ:/ لیگ فرانسه و کینگزلیگ از خجالت هم درآمدند (عکس) 2
به بهانه رویارویی بارسا و پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ:/ لیگ فرانسه و کینگزلیگ از خجالت هم درآمدند (عکس) 3