دوشنبه 2 مهر 1403

به‌خاطر دربی: کاپیتان رئال فردا شب غایب است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به‌خاطر دربی: کاپیتان رئال فردا شب غایب است

دنی کارواخال برای حفظ آمادگی بیشتر در دیدار برابر اتلتیکو مادرید مقابل آلاوس به میدان نخواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی آلاوس به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند با کسب سه امتیاز این بازی روند بردهایش را در این مسابقات حفظ کند و فاصله‌اش با بارسلونا هم بیشتر از این نشود.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که به دلیل تقویم فشرده دیدارهای این فصل، شاگردان کارلو آنچلوتی باید روز یکشنبه در یک بازی حساس و مهم که همیشه از اهمیت بسیار خاصی برای رئال برخوردار است مقابل اتلتیکو مادرید که حریف قدیمی و همشهری آنها به حساب می‌آید به میدان بروند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به دلیل فشردگی این مسابقات چاره دیگری جز استفاده از سیستم چرخشی برای این بازی‌ها ندارد و به همین دلیل روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که دنی کارواخال به احتمال زیاد فردا در این بازی غایب خواهد بود تا فرصت استراحت کافی برای حضور در میدان در بازی برابر اتلتیکو مادرید را داشته باشد.

آخرین باخت رئال مادرید در لالیگا مربوط به تقابل این تیم با اتلتیکو مادرید در رقابت‌های فصل گذشته است و آنها مصمم هستند که انتقام شکست دردناک فصل گذشته در لالیگا و جام حذفی را از این تیم بگیرند.