سه‌شنبه 19 تیر 1403

به دنبال ششمین قهرمانی؛/ آغاز رسمی و جدی تمرین سپاهان با ملی‌پوشان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به دنبال ششمین قهرمانی؛/ آغاز رسمی و جدی تمرین سپاهان با ملی‌پوشان

اگرچه تمرینات تیم فوتبال سپاهان از روز چهارشنبه آغاز شده، اما از روز جمعه با اضافه شدن ملی‌پوشان حال و هوای خاصی پیدا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این قرار بود تمرینات سپاهان زودتر از روز چهارشنبه آغاز شود، اما مورایس پس از بازگشت به ایران و بررسی شرایط تصمیم به تعویق در شروع تمرینات گرفت و سرانجام از روز هفتم تیر ماه بود که سپاهانی‌ها کارشان را برای حضور در لیگ بیست و سوم در مجموعه باغ فردوس آغاز کردند. طی روز چهارشنبه و پنج شنبه البته تمرینات سپاهان به شکل نه چندان جدی دنبال شد و بیشتر محفلی برای معرفی و آشنایی بازیکنان جدید نظیر کاوه رضایی و رضا شکاری بود.

با این حال از روز جمعه با اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش تمرینات طلایی‌پوشان شکل بسیار جدی‌تری به خود خواهد گرفت. پیام نیازمند، امید نورافکن، رامین رضاییان و محمد کریمی چهار ملی‌پوش سپاهان در تورنمنت کافا بودند و در تیم امید نیز محمد قربانی و آریا یوسفی نماینده طلایی‌پوشان اصفهانی بودند. سپاهانی‌ها فصل بیست و دوم لیگ برتر را در شرایطی با کسب 65 و کسب نایب قهرمانی تمام کردند، که اولین سال حضور مورایس در ایران بود و حالا امیدوارند در دومین سال فعالیت این مربی پرتغالی قهرمانی ششم در لیگ برتر را با پایان مسابقات جشن بگیرند.

به دنبال ششمین قهرمانی؛/ آغاز رسمی و جدی تمرین سپاهان با ملی‌پوشان 2