یک‌شنبه 27 خرداد 1403

به رهبری رابرتسون و مک‌تامینی / فهرست اسکاتلند برای حضور در یورو 2024

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به رهبری رابرتسون و مک‌تامینی / فهرست اسکاتلند برای حضور در یورو 2024

استیو کلارک، سرمربی تیم ملی اسکاتلند، فهرست 28 نفره بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای حضور در یورو 2024 را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسکاتلند از تیم‌های حاضر در یورو 2024 است و امید دارد با هدایت استیو کلارک نمایش قابل قبولی در این تورنمنت داشته باشد.

استیو کلارک امروز 28 بازیکن را به اردوی تیم ملی فرا خواند. این فهرست موقت اسکاتلندی‌ها است و پیش از شروع یورو چند نفر از آن خط خواهند خورد.

اسکاتلند شروع سختی در یورو دارد و اولین بازی‌اش را باید مقابل آلمان میزبان برگزار کند. دیداری که روز 14 ژوئن در ورزشگاه آلیانز آره‌نا برگزار می‌شود. اینکه اسکاتلند باید در بازی افتتاحیه به میدان برود توجه‌ها را به این تیم افزایش داده است. اسکاتلندی‌ها یک بار دیگر در افتتاحیه یک تورنمنت بزرگ به میدان رفتند و در جام جهانی 1998 فرانسه بازی افتتاحیه را انجام دادند.

اسکاتلند در مرحله مقدماتی یورو فوق العاده ظاهر شد و دو بازی مانده به پایان جواز صعود را دریافت کرد.

در فهرست اعلام شده اسکاتلند دو بازیکن برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده‌اند: راس مک‌کوری و بن دواک. جیمز فارست هم که سه سال بود به تیم ملی دعوت نشده بود بار دیگر به تیم ملی فراخوانده شده است. شناخته‌شده و باتجربه‌ترین دعوت‌شده‌های اسکاتلند اندی رابرتسون از لیورپول و اسکات مک‌تامینی از منچستریونایتد هستند.

فهرست تیم ملی اسکاتلند برای شرکت در یورو 2024:

دروازه‌بان‌ها: زندر کلارک، کریگ گوردون، آنگوس گان، لیام کلی مدافعان: لیام کوپر، گرانت هنلی، جک هندری، اسکات مک‌کنا، راس مک کوری، رایان پورتئوس، آنتونی رالستون، اندرو رابرتسون، جان سوتار، گرگ تیلور، کیه‌ران تیرنی

هافبک‌ها: استوارت آرمسترانگ، رایان کریستی، بیلی گیلمور، رایان جک، جان مک‌جین، کالوم مک‌گرگور، کنی مک‌لین، اسکات مک‌تامینی

مهاجمان: چه آدامز، بن دواک، لیندون دایکس، جیمز فارست، لارنس شنک‌لند

به رهبری رابرتسون و مک‌تامینی / فهرست اسکاتلند برای حضور در یورو 2024 2
به رهبری رابرتسون و مک‌تامینی / فهرست اسکاتلند برای حضور در یورو 2024 3