جمعه 4 خرداد 1403

به سیمئونه قول داده بودم / در رئال هم که بودم، دوست داشتم به اتلتیکو بروم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به سیمئونه قول داده بودم / در رئال هم که بودم، دوست داشتم به اتلتیکو بروم!

آلوارو موراتا فاش ساخت که همیشه رویای بازی برای اتلتیکو را داشت حتی زمانی که در عضویت رئال مادرید بود.

به گزارش "ورزش سه"، موراتا فوتبالش را از آکادمی اتلتیکو در سال 2005 شروع کرد و دو سال بعد به آکادمی ختافه رفت. او تنها یک سال در ختافه ماند و در نهایت به لافابریکای رئال مادرید رفت و توانست در سال 2010 اولین بازی رسمی خود برای تیم اول رئال را نیز انجام دهد.

موراتا در سال 2014 به یووه رفت ولی رئال دو سال بعد او را برگرداند و در تابستان 2017 با رقمی بالغ بر 80 میلیون یورو به چلسی فروخت. موراتا در سال 2019 به صورت قرضی به اولین باشگاهش یعنی اتلتیکو برگشت و یک سال بعد نیز قراردادش دائمی شد.

او در مصاحبه با آاس گفت که به سیمئونه قول داده بود روزی برای اتلتیکو بازی کند: «واقعیت این است که من همیشه دوست داشتم روزی برای اتلتیکو به میدان بروم ولی وقتی در عضویت رئال قرار دارید، این غیرممکن می شود. من به سیمئونه قول دادم بودم روزی برایش بازی کنم. مردم این چیزها را نمی دانند. وقتی به چلسی رفتم این رویا با من بود ولی هدفم ادامه کار در چلسی و موفق شدن با این تیم بود. اوضاع برایم در چلسی خوب پیش نمی رفت ولی توانستیم در سال 2019 فاتح لیگ اروپا شویم.»

موراتا ادامه داد: «من همیشه با بازیکنان اتلتیکو مثل کوکه و گابی در تماس بودم. آنها می دانستند دوست دارم به اتلتیکو بروم و زمانی که پیشنهاد باشگاه رسید، اصلا فکر نکردم و بی معطلی قبول کردم. این فرصتی بود که نمی خواستم از دستش بدهم و حالا واقعا خوشحالم.»

به سیمئونه قول داده بودم / در رئال هم که بودم، دوست داشتم به اتلتیکو بروم! 2
به سیمئونه قول داده بودم / در رئال هم که بودم، دوست داشتم به اتلتیکو بروم! 3