سه‌شنبه 3 مهر 1403

به شوامنی بازی بدهند حذف می‌شوند / تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به شوامنی بازی بدهند حذف می‌شوند / تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!

کارلو آنچلوتی نام اورلین شوامنی را در فهرست رئال برای پرواز به منچستر قرار داد و این در حالی است که ستاره فرانسوی برای بازی با سیتی محروم است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس فردا شب باید در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر منچستر به مصاف منچسترسیتی برود. دیدار رفت دو تیم در برنابئو به یکی از جذاب‌ترین مسابقات این فصل چمپیونزلیگ تبدیل شد و با تساوی 3-3 به پایان رسید.

در آستانه بازی بزرگ در ورزشگاه اتحاد یکی از مشکلات بزرگ رئال مادرید این است که کارلو آنچلوتی نمی‌تواند از اورلین شوامنی استفاده کند. ستاره فرانسوی در ماه‌های اخیر به دستور آنچلوتی از خط میانی به خط دفاع رفته تا مشکل مصدومیت‌های مدافعان را حل کند.

ولی در بازی پس فردا با سیتی به دلیل محرومیت شوامنی، کارلتو یا باید از ناچو فرناندز یا ادر میلیتائو در خط دفاع استفاده کند. شوامنی هفته گذشته به دلیل دریافت سومین کارت زرد در لیگ قهرمانان محروم شد و بازی برگشت با سیتی را از دست داد.

اما نکته عجیب اینکه آنچلوتی نام شوامنی را در فهرست بازیکنانش برای پرواز به منچستر قرار داده است. فهرست 22 نفره آنچلوتی امروز منتشر شد و نام شوامنی در این فهرست باعث تعجب رسانه‌ها شده است.

بعید است که رئال مادرید با علم به محروم بودن شوامنی او را در مقابل سیتی به میدان بفرستد چرا که در این صورت استفاده از بازیکن غیرمجاز می‌تواند به حذف تیم از چمپیونزلیگ منجر شود. رئال در سال 2015 به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز از کوپا دل‌ری حذف شده بود.

به شوامنی بازی بدهند حذف می‌شوند / تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال! 2