یک‌شنبه 27 خرداد 1403

به ممفیس دیپای گفتند برو / شروع خانه‌تکانی بزرگ اتلتیکو با ستاره هلندی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به ممفیس دیپای گفتند برو / شروع خانه‌تکانی بزرگ اتلتیکو با ستاره هلندی

جدایی ممفیس دیپای از اتلتیکو مادرید قطعی شده و او به زودی این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید زمانی که ممفیس دیپای را به خدمت گرفت امید زیادی به این ستاره هلندی داشت ولی دیپای در 18 ماه حضور در این تیم نتوانست جایگاهش را به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم دیه‌گو سیمئونه تثبیت کند.

در طول فصل جاری شایعات زیادی درباره جدایی دیپای مطرح بود ولی در روزهای گذشته اعلام شد که دیپای در مذاکره با مدیران اتلتیکو به این توافق رسیده که یک فصل دیگر هم به بازی در تیم سیمئونه ادامه دهد.

اما چند رسانه اسپانیایی امروز گزارش دادند توافقی بین ممفیس و اتلتیکو در کار نیست بلکه برعکس، او قطعا امسال تابستان روخی بلانکو را ترک خواهد کرد. بر اساس این گزارش‌ها، مدیران اتلتیکو به او گفته‌اند از این لحظه آزاد است که با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.

اتلتیکو مادرید با محوریت دیه‌گو سیمئونه یک پروژه تغییر گسترده را در دستور کار قرار داده و در تابستان پیش رو قصد دارد یک خانه‌تکانی اساسی در تیم انجام بدهد. به این ترتیب ممفیس دیپای تنها بازیکن خروجی این تیم نخواهد بود.

قرارداد ممفیس دیپای با اتلتیکو تا تابستان جاری بود ولی در قرارداد بندی وجود داشت که اتلتیکو می‌توانست آن را تا تابستان 2025 تمدید کند. روخی بلانکو تصمیم گرفته که دست به تمدید قرارداد ستاره هلندی نزند.

جالب اینجا است که در قرارداد باشگاه سابق دیپای، بارسلونا، با اتلتیکو بندی وجود دارد که در صورت فروش دیپای توسط اتلتیکو به دیگر باشگاه‌ها پنجاه درصد مبلغ فروش او باید به بارسا پرداخت می‌شد ولی اتلتیکو ظاهرا منتظر ماند تا دیپای به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کند تا هیچ مبلغی به بارسا تعلق نگیرد. دو باشگاه چند فصلی است که در بازار نقل و انتقالات تنش‌های زیادی داشته‌اند.

به ممفیس دیپای گفتند برو / شروع خانه‌تکانی بزرگ اتلتیکو با ستاره هلندی 2