پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

به هدایت یووه افتخار می کنم / موتا: فرمت قدیم لیگ قهرمانان را دوست داشتم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به هدایت یووه افتخار می کنم / موتا: فرمت قدیم لیگ قهرمانان را دوست داشتم

تیاگو موتا، مربی یووه، گفت که شکل قدیم برگزاری لیگ قهرمانان را دوست داشت و اینکه تغییرات ایجاد شده در سرنوشت قهرمانی تاثیر ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا در اولین بازی خود در یگ قهرمانان جدید میزبان آیندهوون است. تیمی با هدایت تیاگو موتا گه شروع خیلی خوبی در سری آ نداشته ولی هوادارانش خوشبین هستند که شرایط در ادامه بهتر شود.

موتا در نشست خبری این بازی گفت: «حضور در این رقابت ها افتخار بزرگی است و همچنین شروع در خانه مقابل یک تیم خوب هم جالب خواهد بود. من هم نمی توانم منتظر شروع مسابقه باشم. این مسابقه خوبی بین دو تیمی خواهد بود که می خواهند فوتبالی زیبا بازی کنند. می خواهیم مقابل هواداران یک بازی خوب ارائه دهیم و سه امتیاز را بگیریم.»

احتمال تغییر در ترکیب بعد از توقف در زمین امپولی: «همه چیز در فوتبال مهم است، تجربه، اشتیاق و میل بازیکن و چیرهای دیگر. در امپولی عملکرد خوبی ارائه دادیم بدون اینکه به نتیجه ای که می خواستیم برسیم. فصلی طولانی در پیش است و فردا بهترین ترکیب به زمین می رود.»

نظر در مورد لیگ قهرمانان جدید؟ «فرمت قبلی را خیلی دوست داشتم، اما این یکی را هم. ما با تیم های مختلفی روبرو خواهیم شد و حتی زیباتر و هیجان انگیزتر است. فکر نمی کنم تغییرات در سرنوشت تیم ها تاثیر زیادی داشته باشد. قهرمانی؟ ما فقط به بازی فردا فکر می کنیم.»

تیاگو در مورد آیندهوون گفت: «مهم است که برای تمام حریفانی که با آنها روبرو می شویم، احترام قائل باشیم. ما باید به خودمان و کارهایی که باید در زمین انجام دهیم فکر کنیم. آنها تیمی هستند که به مالکیت توپ عالی عادت کرده اند. ما باید خیلی خوب توپ ها را پس بگیریم و از فرصت ها بسیار خوب استفاده کنیم.»

تیاگو در مورد انتظارش از کوپماینرز گفت: «هر آنچه که از بقیه انتظار دارم. اگر او فردا بازی کند عملکرد فوق العاده ای خواهد داشت. او به کمک هم تیمی هایش می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. او به خوبی با تیم ادغام شده و هر کسی به زمین برود، مطمئنم خواهد درخشید.»

به هدایت یووه افتخار می کنم / موتا: فرمت قدیم لیگ قهرمانان را دوست داشتم 2