شنبه 31 شهریور 1403

بودجه بارسا به اندازه تجهیز یک اتاق رئال است / بازتاب‌های اتاق امباپه: رئال یعنی زندگی لاکچری!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بودجه بارسا به اندازه تجهیز یک اتاق رئال است / بازتاب‌های اتاق امباپه: رئال یعنی زندگی لاکچری!

انتشار تصاویری از اتاق اختصاصی کیلیان امباپه در مجموعه تمرینی رئال مادرید واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز تصاویری از والده‌بباس، مجموعه تمرینی رئال مادرید، منتشر شد که نشان می‌داد اتاق اختصاصی کیلیان امباپه از همین حالا برای او آماده شده است.

این اتاق که پیش از این در اختیار تونی کروس بود حالا به ستاره فرانسوی اختصاص داده شده و با اینکه امباپه تا بعد از یورو به مادرید نمی‌رود باشگاه از همین حالا پلاکی با نام امباپه را جلوی اتاق نصب کرده است.

امباپه در زمان حضور در مادرید در این اتاق سکونت نخواهد داشت بلکه مثل سایر بازیکنان رئال، هر زمان که تیم در جریان لیگ یا پیش از برخی بازی‌های حساس در والدبباس اردو بزند او به صورت موقتی در این اتاق به سر خواهد برد.

تصاویر منتشر شده از اتاق اختصاصی کلیان امباپه با واکنشهای گسترده هواداران دیگر تیمها مواجه شده است. آنها از اهمیت رئال به رفاه ستاره‌هایش صحبت کرده و می‌گویند این تصاویر نشان می‌دهد باشگاه اسپانیایی چه بودجه‌ای دارد که می‌تواند این امکانات رفاهی را در اختیار تک تک بازیکنان قرار بدهد.

یکی از کامنت‌هایی که به شدت مورد توجه قرار گرفته با توجه به عکس اتاق امباپه با باشگاه رقیب، بارسلونا، کری‌خوانی کرده است. یک کاربر ایکس در این توییت حاشیه‌ساز نوشت:"بودجه‌ای که رئال مادرید برای تجهیز اتاق امباپه اختصاص داده به اندازه کل بودجه امسال تابستان بارسا است".

یک کاربر هوادار منچستریونایتد هم به مالک جدید باشگاه، شرکت اینئوس و مالکش جیم راتکلیف، اشاره کرد و نوشت:" اینئوس ببیند و یاد بگیرد. به این می‌گویند امکانات".

از دیگر توییت‌های پربازخود درباره اتاق امباپه می‌توان به این کامنت اشاره کرد:"اتاق تک‌تک بازیکنان رئال از کل خانه من شیک‌تر است و امکانات بیشتری دارد".

یکی دیگر از کاربران از این تصویر برای طعنه‌زدن به منچستریونایتد استفاده کرده و نوشت:" با این امکانات لاکچری حالا می‌فهمم رونالدو چرا از چکه کردن سقف در یونایتد شاکی بود".

بودجه بارسا به اندازه تجهیز یک اتاق رئال است / بازتاب‌های اتاق امباپه: رئال یعنی زندگی لاکچری! 2
بودجه بارسا به اندازه تجهیز یک اتاق رئال است / بازتاب‌های اتاق امباپه: رئال یعنی زندگی لاکچری! 3