شنبه 7 مهر 1403

«بچه» در مولوی متولد شد /«سلاخ» و «آهای کوزه کجا کجا» اجرا می‌شوند

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
«بچه» در مولوی متولد شد /«سلاخ» و «آهای کوزه کجا کجا» اجرا می‌شوند

با آغاز هفته دوم مهرماه دو نمایش تازه با نام‌های «بچه» به کارگردانی مرتضی فرهادنیا و «سلاخ» به کارگردانی آناهیتا آقاطاهر در تالار مولوی و عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «بچه» به نویسندگی، کارگردانی و طراحی مرتضی فرهادنیا و تهیه کنندگی سامان خلیلیان با نقش آفرینی نفیسه پیری، حسین صحرائی، حسین هاشم پور، الطاف ابراهیمی، اصغر اکبری، آیناز رهبر دهقان، هلیا کسائی و سعید اعتمادی در تالار مولوی روی صحنه رفته است.

«بچه»، درخواست غیرمعمولی که کائنات پاسخ داد

نمایش «بچه» درباره یک خانواده‌ای است که سال‌ها در آرزوی داشتن فرزند بودند، از کائنات درخواست می‌کنند تا آرزویشان برآورده شود. روزها و شب‌ها می‌گذرد تا اینکه روزی درِ خانه به صدا درمی‌آید. پشت آن در، بچه ای ایستاده که زندگی این خانواده را برای همیشه تغییر می‌دهد.

این نمایش تا 20 مهر در ساعت 20 در تماشاخانه مولوی روی صحنه می‌رود.

«سلاخ» پیرمردی با لباس نظامی و کلاه بابانوئل در ایستگاه پلیس پیدا شده است!

نمایش «سلاخ» به نویسندگی نیکلاس بیلن و کارگردانی آناهیتا آقاطاهر از فردا، 8 مهرماه، ساعت 21:15 در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود. در این اثر نیما هاشمی سرشت، مهدی بزرگ زاده، پانته آ مرزبانیان، مریم گلدوز توکلی و علی تیمورفامیان ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه داستان «سلاخ» آمده است: در شب کریسمس، پیرمردی با لباس نظامی و کلاه بابانوئل در ایستگاه پلیس پیدا شده است. 24357 کد خبر 1963647
«بچه» در مولوی متولد شد /«سلاخ» و «آهای کوزه کجا کجا» اجرا می‌شوند 2