پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بچه غول نروژی نزدیک به رکورد رونالدو

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بچه غول نروژی نزدیک به رکورد رونالدو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از اینکه ارلینگ هالند روز شنبه دو گل مقابل برنتفورد به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در چهار بازی این فصل لیگ برتر به 9 گل رساند، اکنون به شکستن یکی از رکوردهای کریستیانو رونالدو در رئال مادرید نزدیک شده است. اگر هالند در اولین بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل به اینتر گل بزند، رکورد رونالدو در زمینه تعداد بازی برای رسیدن به 100 گل...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از اینکه ارلینگ هالند روز شنبه دو گل مقابل برنتفورد به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در چهار بازی این فصل لیگ برتر به 9 گل رساند، اکنون به شکستن یکی از رکوردهای کریستیانو رونالدو در رئال مادرید نزدیک شده است.

اگر هالند در اولین بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل به اینتر گل بزند، رکورد رونالدو در زمینه تعداد بازی برای رسیدن به 100 گل زده برای یک باشگاه را خواهد شکست. بازیکن پرتغالی در 105 بازی 100 گل برای رئال مادرید به ثمر رساند در حالی که هالند اکنون در 103 بازی برای سیتی 99 گل به ثمر رسانده است.

اگر او نتواند چهارشنبه‌شب گلزنی کند، باز هم می‌تواند در صد و پنجمین بازی خود برای سیتی، که یکشنبه در خانه آرسنال است با رکورد رونالدو برابری کند.

هالند این هفته اولین بازیکن تاریخ شد که در چهار بازی اول یک فصل لیگ برتر 9 گل به ثمر می‌رساند. او رکورد وین رونی را شکست که در فصل 2012-2011 توانسته بود 8 گل به ثمر برساند.

کمترین بازی برای رسیدن به 100 گل‌زده برای یک باشگاه 

کریستیانو رونالدو - 105 بازی (رئال مادرید) زلاتان ایبراهیموویچ - 124 بازی (پاری‌سن‌ژرمن) روبرت لواندوفسکی - 136 بازی (بایرن مونیخ) سرخیو آگوئرو - 158 بازی (منچستر سیتی) تیری آنری - 181 بازی (آرسنال)

انتهای پیام /