دوشنبه 2 مهر 1403

بگذارید با هواداران خداحافظی کنم / رئال به کپا قول داد و زیر قولش زد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بگذارید با هواداران خداحافظی کنم / رئال به کپا قول داد و زیر قولش زد!

روزنامه آاس می‌گوید کپا آریسابالاگا قرار بود دیشب برای خداحافظی با هواداران رئال به میدان برود ولی این اتفاق نیفتاد.

به گزارش "ورزش سه"، دوران ناموفق حضور کپا آریسابالاگا در رئال مادرید به زودی به پایان می‌رسد او در ماه ژوئن رئال را ترک خواهد کرد.

آریسابالاگا در ماه ژانویه با امید فراوان به صورت قرضی به رئال پیوست تا جای خالی تیبو کورتوای مصدوم را پر کند. ولی او پشت سر آندره لونین اوکراینی قرار گرفت و به دروازه‌بان دوم تبدیل شد.

کپا که پیش از این قطعی شده بود که در برنامه‌های فصل آینده رئال جایی ندارد (چرا که حالا لونین نه تنها خودش را در حد شماره یک رئال تثبیت کرده بلکه تیبو کورتوا هم سلامتش را به دست آورده و برگشته است) از آنچلوتی و کادر فنی یک درخواست داشت: بگذارید یک بازی به میدان بروم تا با هواداران رئال خداحافظی کنم.

روزنامه آ اس می‌گوید کادر فنی رئال با این درخواست کپا موافقت کرده و به او گفته بود در دیدار دیشب مقابل آلاوز او درون دروازه خواهد ایستاد. اما این اتفاق نیفتاد و تیبو کورتوا از آغاز تا پایان درون دروازه رئال مادرید ایستاد و اتفاقا با 9 مهار عملکردی درخشان به نمایش گذاشت.

این روزنامه شهر مادرید می‌گوید کپا از اینکه موفق نشده در بازی خانگی دیشب بازی کرده و با هواداران خداحافظی کند ناراحت است. این البته آخرین شانس دروازه‌بان اسپانیایی نبود چرا که رئال تا پایان فصل سه بازی دیگر در پیش دارد که یکی از آنها خانگی است. شاگردان آنچلوتی یکشنبه آینده در خانه ویارئال به میدان رفته و آخرین بازی‌شان در لیگ را شنبه دو هفته آینده در برنابئو مقابل رئال بتیس برگزار می‌کنند. باید دید آیا در آن مسابقه رئال به کپا اجازه می‌دهد به خواسته‌اش برسد؟

بگذارید با هواداران خداحافظی کنم / رئال به کپا قول داد و زیر قولش زد! 2