دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بگذارید برود / حال این بازیکن از اتلتیکو به هم می‌خورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بگذارید برود / حال این بازیکن از اتلتیکو به هم می‌خورد!

ژوائو فلیکس در اتلتیکو تبدیل به بازیکنی منزوی شده که در انتظار روزنه‌ای برای فرار است.

به گزارش "ورزش سه"، تابستان آسانی برای ژوائو فلیکس نیست. از سه هفته پیش، زمانی که او به تمرینات پیش فصل اتلتیکو پیوست، همواره در کانون شایعات بوده و به جای عملکرد ورزشی‌اش، همواره به خاطر جدایی و مسائل غیرورزشی بر سر زبان ها بوده است. او در اولین بازی دوستانه اتلتیکو در کره به دلیل مصدومیت غایب بود و برابر سیتی هم به میدان نرفت.

در سئول، یکی از تکراری‌ترین تصاویر پیش فصل را شاهد بودیم: ژوائو با چهره ای جدی و گرفته در حال تماشای بازی روی نیمکت.

او قبلاً گفته بود نمی خواهد در تیمی باشد که مربی به او اعتقاد ندارد و از علاقه اش به بارسلونا حرف زد. ژوائو حالا بیش از پیش متوجه شده که دیگر جایی برای او در اتلتیکو نیست اما در شرایطی که بارسا هم او را نمی خواهد، ژوائو چاره ای ندارد جز اینکه همچنان زیر نظر سیمئونه کار کند.

او به نوعی در تیم ایزوله شده و نه در تمرین و نه خارج از تمرین با هم تیمی هایش حرف نمی زند. اغلب سرش پایین است و گوشه گیر شده است. یا موسیقی گوش می دهد یا در حال کار با موبایلش دیده می شود. این شرایط نه برای بازیکن، نه برای هم تیمی هایش و نه برای خود سیمئونه راحت نیست. همه آنها وضعیت او را از کنار زمین می بینند و در انتظار راه حلی برای بازیکنی هستند که سال گذشته با حضور پرتغالی زبان‌هایی مقل لودی، فیلیپه و کُنیا، شرایط بهتری داشت ولی حالا منزوی شده است. باید دید ژوائو تا کی در اتلتیکو دوام می آورد.

بگذارید برود / حال این بازیکن از اتلتیکو به هم می‌خورد! 2
بگذارید برود / حال این بازیکن از اتلتیکو به هم می‌خورد! 3