چهارشنبه 4 مهر 1403

بیانیه بارسا: برای خودمان پول نداریم، امباپه پیشکش!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بیانیه بارسا: برای خودمان پول نداریم، امباپه پیشکش!

باشگاه بارسلونا شایعات پیرامون احتمال مذاکره با کیلیان امباپه را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعدازظهر دوشنبه گزارش‌ها حاکی از آن بود که بارسلونا و پاری سن ژرمن در مورد انتقال احتمالی امباپه مذاکره خواهند کرد.

نشریه اکیپ منبعی بود که این خبر را منتشر کرد، اخبار در سراسر جهان پخش شد و بازیکنان بارسا پس از بیدار شدن از خواب با این تیتر عجیب رو به رو شدند.

با این حال، ساعاتی زیادی نگذشت تا اینکه بارسلونا به شایعات پایان داد. نشریه مارکا تایید می‌کند، هیچگونه علاقه‌ای برای خرید این بازیکن فرانسوی وجود ندارد. این نشریه از سوی مدیران باشگاه بارسلونا تایید می‌کند که این باشگاه هیچ اقدامی برای جذب امباپه انجام نداده است.

بنابراین، با توجه به علاقه رئال مادرید به جذب این بازیکن، خبری که منتشر شد چیزی بیش از حدس و گمان نیست. نباید فراموش کرد که قهرمان لالیگا مشکلات مالی جدی را پشت سر می‌گذارد.

در سه پنجره نقل و انتقالات تابستانی اخیر، فرپلی مالی سیاست نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا را تغییر داده که منجر به جدایی مسی در سال 2021 شد. سال گذشته این باشگاه توانست خریدهایی انجام دهد، اما فقط به لطف "اهرم‌های مالی" معروف نهایی شد.

مشکل بارسلونا

تاکنون در طول پنجره نقل و انتقالاتی 2023 بارسلونا سه بازیکن را به خدمت گرفته اما نتوانسته قراردادهای ایلکای گوندوگان، اینیگو مارتینز و اوریو رومئو را در لالیگا ثبت کند.

در واقع بارسلونا به دلیل مسائل مالی نتوانست آردا گولر یا مارسلو بروزوویچ را به خدمت بگیرد. به همه این دلایل، خرید امباپه از نظر اقتصادی غیرممکن است، حتی اگر شامل معاوضه بازیکنان شود تا هزینه‌های مالی را کاهش دهد. در هر صورت بارسلونا نمی‌خواست چنین شایعه‌ای منتشر شود و به سرعت وارد عمل شده تا از طریق مارکا آن را تکذیب کند.

بیانیه بارسا: برای خودمان پول نداریم، امباپه پیشکش! 2