شنبه 6 مرداد 1403

بیانیه شدیداللحن وردربرمن علیه ستاره اهل گینه / تبعات سنگین قهر نبی کیتا: خداحافظ بوندس‌لیگا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بیانیه شدیداللحن وردربرمن علیه ستاره اهل گینه / تبعات سنگین قهر نبی کیتا: خداحافظ بوندس‌لیگا!

قهر کردن نبی کیتا بعد از قرار نگرفتن نامش در ترکیب وردربرمن باعث شد باشگاه آلمانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کند تا پایان فصل به او بازی نخواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دیدار لورکوزن و وردربرمن در اردوی تیم مهمان تنشی عجیب ایجاد شد. گزارش‌ها نشان می‌داد نبی کیتا از قرار نگرفتن نامش در ترکیب آنقدر عصبانی شده که قهر کرده و به جای سوار شدن به اتوبوس تیم راهی خانه شده است.

وردبرمن در بازی مقابل لورکوزن شکست سختی متحمل شد. با شکست این تیم لورکوزن قهرمانی زودهنگام خود در بوندس‌لیگا را جشن گرفت اما فصل هنوز تمام نشده و وردربرمن در این فصل پنج بازی دیگر در پیش دارد.

باشگاه وردربرمن که از حرکت نبی کیتا عصبانی است امروز بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت او را تا پایان فصل دیگر به میدان نخواهد فرستاد. از این گذشته وردربرمن اعلام کرد نبی کیتا را مبلغ قابل توجهی جریمه نقدی کرده است.

در بیانیه وردبرمن آمده است: "رفتار نبی برای ما به عنوان یک باشگاه غیر قابل تحمل است. درحالی‌که تیم در وضعیت حساسی از نظر ورزشی قرار داشت، او به تیمش پشت کرد و خودش را بالاتر از تیم در نظر گرفت. ما نمی‌توانیم اجازه بدهیم در وردبرمن چنین اتفاقی بیفتد".