دوشنبه 2 مهر 1403

بیماری غیرواگیردار

بیماری غیرواگیردار

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تشریح مواد غذایی مضر که سلامت مردان را به خطر می اندازد، گفت: مردان باید وزن و اندازه دور شکم خود را کنترل کنند زیرا این موضوع نسبت مستقیمی با بیماری های قلبی و عروقی دارد. متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تشریح مواد غذایی مضر که سلامت مردان را به خطر می اندازد، گفت: مردان باید وزن و اندازه دور شکم خود را کنترل کنند زیرا این موضوع نسبت مستقیمی با بیماری های...

وب‌گاه گسترش

متاسفانه در خصوص جمعیت‌هایی که از خارج وارد ایران می‌شوند، بخصوص از نواحی شرقی، مورد دارای مالاریا مشاهده شده است لذا از همین افراد بیماری به جمعیت ایران منتقل شده است. وقتی عامل میکروب یا ویروس و سمی از یک فرد یا حیوان به شخص دیگر سرایت و انتقال پیدا کند؛ در این حالت بیماری واگیر دار شکل می‌گیرد. جهت پیشگیری از این بیماری‌ها نیازمند اقدامات پیشگیرانه و حفظ ایمنی هستیم. بیماری های واگیردار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز از ساعت 16، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان با جمع زیادی از پیشکسوتان قهرمان جهان و المپیک دیدار کرد. در ابتدای این دیدار پیشکسوتان موضوعات مختلف و دغدغه‌های روز ورزش کشور را در فضایی صمیمانه مطرح کردند. حدود 100 پیشکسوت مطرح ورزش کشور در این نشست حضور داشتند. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، هاشمی در این نشست اظهار...

خبرگزاری مهر

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان با جمع زیادی از پیشکسوتان قهرمان جهان و المپیک دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: بیش از 48 هزار میلیارد تومان صرف هزینه بیماری غیرواگیردار می‌شود و این آمار نشان می‌دهد که باید توجه بیشتری به ورزش همگانی داشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه ما می‌دانیم که آب‌نبات دندان‌ها را پوسیده می‌کند یا مصرف نوشیدنی‌های گازدار مینای دندان را از بین می‌برد.

وب‌گاه الف

در سال 1405 حدود 80 درصد زنان ایرانی دچار کم‌تحرکی می‌شوند؛ اتفاقی که سلامت خانواده‌های ایرانی را به طور جدی تهدید می‌کند و این غفلت جز بازی با آتش نیست!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سال 1405 حدود 80 درصد زنان ایرانی دچار کم‌تحرکی می‌شوند؛ اتفاقی که سلامت خانواده‌های ایرانی را به طور جدی تهدید می‌کند و این غفلت جز بازی با آتش نیست!

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی عملکرد این فدراسیون در سال 1400 را تشریح و ابراز امیدواری کرد بودجه این فدراسیون به نسبت فعالیت‌های زیادی که دارد، افزایش پیدا کند.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با ارائه گزارشی از عملکرد این فدراسیون گفت: ورزش همگانی برای کاهش کم تحرکی ملی نیازمند نهضتی فراگیر و هم افزایی ملی است.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: «یکجانشینی» خطری بزرگ برای همه مردم ایران است و با 4 میلیارد نمی شود سلامت 84 میلیون ایرانی را تامین کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با تشریح عملکرد این فدراسیون در سال 1400 ابراز امیدواری کرد با همراهی رسانه ها، وزارت ورزش، مجلس شورای اسلامی و همه نهادهایی که به هر طریقی با مردم در ارتباط هستند، در سال آینده قدم های موثرتری برای سلامت مردم ایران برداشته شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تشریح مواد غذایی مضر که سلامت مردان را به خطر می اندازد، گفت: مردان باید وزن و اندازه دور شکم خود را کنترل کنند زیرا این موضوع نسبت مستقیمی با بیماری های قلبی و عروقی دارد.