یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بی خبری دو هفته ای از روباک / وارث زلاتان در میلان، ناپدید شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بی خبری دو هفته ای از روباک / وارث زلاتان در میلان، ناپدید شد!

امیل روباک که زمانی قرار بود جانشین زلاتان در میلان شود، در 14 روز گذشته از دسترس باشگاهش خارج شده است.

به گزارش "ورزش سه"، امیل روباک در فصل 21-2020 به واسطه زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره باشگاه میلان، از هاماربی سوئد (باشگاهی که زلاتان سهامدارش است) در ازای 1.5 میلیون یورو راهی میلان شد. فصل اول و دوم او در ایتالیا به تناوب بین تیم جوانان و چند حضور در تمرین تیم اول میلان همراه بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

باشگاه میلان، فصل گذشته تصمیم گرفت او را به صورت قرضی به باشگاه نوردسیالاند دانمارک قرض بدهد. در آنجا او فقط یک بازی انجام داد و بعداً قرضی به نورکوپینگ سوئد، تیم شهر زادگاهش، فرستاده شد. او به خانه بازگشت تا دوباره اوج بگیرد اما اینطور نشد.

تونی مارتینسون، مدیر ورزشی نورکوپینگ، نگرانی خود را در مورد این بازیکن جوان که چند روزی است همه از وی بی خبرند، بیان کرد: «می خواهم بدانم حالش خوب است یا نه. این نگران کننده است که نمی توانیم با او تماس بگیریم، اما نمی دانم چه کار دیگری می توانیم انجام دهیم. من بارها سعی کردم با او صحبت کنم، اما تماس با او دشوار است. من از همه کمک می خواهم تا بتوانیم راه حلی پیدا کنیم که برای همه مفید باشد. من امیدوارم که او برگردد، اما درک آن دشوار است زیرا ما 14 روز است که او را ندیده ایم.»

بی خبری دو هفته ای از روباک / وارث زلاتان در میلان، ناپدید شد! 2