جمعه 30 شهریور 1403

بی خیال اینجا شو؛ باید از رئال مادرید بروی!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
بی خیال اینجا شو؛ باید از رئال مادرید بروی!

ورزش سه نوشت: یک رسانه اسپانیایی مدعی است مدیران رئال مادرید به کپا آریسابالاگا اطلاع داده‌اند کارلو آنچلوتی مایل به دائمی‌شدن قراردادش نیست و او در پایان فصل به چلسی برخواهد گشت.

کپا آریسابالاگا دو هفته پیش از بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت قرضی به رئال پیوست تا جای خالی تیبو کورتوای مصدوم را پر کند.

تیبو کورتوا رباط صلیبی پاره کرده و مدیران رئال در فرصت کمی که داشتند، به‌دنبال جذب جانشینی برای او بودند. رئال حاضر نبود به لونین اعتماد کند و تلاش‌هایش در نهایت به جذب قرضی کپا از چلسیمنتهی شد.

با این‌که دروازه‌بان 29ساله اسپانیایی در رئال عملکرد خوبی داشته اما سایت Fichajes مدعی است کارلو آنچلوتی از عملکرد کپا راضی نیست و او را مهره مناسبی برای تیمش در بلندمدت نمی‌داند. این سایت اعلام کرد مدیران رئال در روزهای اخیر به کپا اعلام کرده‌اند آنچلوتی او را تأیید نکرده و دوران حضورش در رئال در پایان فصل به پایان می‌رسد. در این صورت، کپا باید به چلسی برگردد.

کپا در صورت بازگشت به چلسی هم شرایط دشواری دارد و به نظر می‌رسد مائوریسیو پوچتینو هم علاقه‌ای به این دروازه‌بان اسپانیایی ندارد. در این صورت، او احتمالاً باید منتظر پیشنهادی دیگر باشد تا فصل آینده را در تیمی به‌جز چلسی و رئال سپری کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1847032