شنبه 8 اردیبهشت 1403

بی‌دردسرترین اخراج ممکن: حقم بود! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بی‌دردسرترین اخراج ممکن: حقم بود! (عکس)

مارسل سابیترز، هافبک دفاعی دورتموند، در جریان دیدار تیمش مقابل به دلیل تکل خطرناک از پشت روی پای حریف با کارت قرمز جریمه شد.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در هفته بیست و چهارم رقابت های بوندسلیگا امشب خارج از خانه به مصاف وردربرمن رفته است. این تیم برای حفظ جایگاه چهارمی و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیاز به یک برد حتمی در خانه حریف دارد.

این تیم بازی را هم بسیار خوب شروع کرد و توانست به دو گل در نیمه اول برسد، اما اتفاقی در دقایق پایانی نیمه اول باعث شد تا ادین ترزیچ، سرمربی این تیم، احتمالا نگران برگشتن نتیجه این دیدار در نیمه دوم شود.

مارسل سابیترز، هافبک دفاعی دورتموند، در حالی که بازیکنان وردربرمن در حال تدارک یک حمله از خط دفاعی خود بودند، یک تکل از پشت خطرناک را روی پای رومانو شیمید انجام داد. این تکل کاملا بی مورد بود و ضرورتی برای خطا وجود نداشت. ستاره تیم میزبان به زمین افتاد و داور بلافاصله کارت زرد را بیرون کشید.

نکته جالب این کارت این بود که زمانی که هم تیمی های سابیتزر می خواستند به اقدام داور اعتراض کنند او آنها را از این کار منع کرد و با حرکت دست از آنها خواست که چیزی نگویند. او حتی قبل از حرکت داور دستهایش را روی سرش گذاشت چرا که می دانست چه چیزی در انتظارش خواهد بود.

سابیتزر همچنین بعد از این که داور کارت را به او نشان داد در حالی که روی زمین نشسته بود با حرکت سر تصمیم او را تایید کرد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

بی‌دردسرترین اخراج ممکن: حقم بود! (عکس) 2
بی‌دردسرترین اخراج ممکن: حقم بود! (عکس) 3