جمعه 30 شهریور 1403

تابویی که شکست: بارسا کاپیتانش را می‌فروشد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تابویی که شکست: بارسا کاپیتانش را می‌فروشد

بعد از اشتباه دیشب مارک آندره تراشتگن بحث بر سر اینکه بارسا برای سال‌های بعد نیاز به گلر جدید دارد یا خیر، باز شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تا مدت‌ها خرید یک گلر مطرح و رقیب جدی برای تراشتگن در بارسا و نیز فروش او مثل یک تابو بود ولی آاس امروز نوشت که این بحث حالا در تیم مدیریت ورزشی بارسا به رهبری دکو مطرح شده است.

پس از اشتباه مهلک دیشب برابر موناکو که منجر به 10 نفره شدن تیم و سپس شکست 2-1 شد، بارسا به طور جدی جذب یک دروازه‌بان بزرگ برای فصل بعد را مدنظر دارد البته همه این‌ها به شرطی که مشکل فرپلی مالی حل شود.

تراشتگن کاپیتان بارسلوناست و از سال 2014 در این باشگاه حضور دارد. او مدتی نیمکت‌نشین براوو بود ولی سپس به ترکیب ثابت رسید. گلر آلمانی در سال 2023 و زمانی که جایزه بهترین گلر فصل را گرفت، قراردادش را نیز تا 2028 تمدید کرد اما واقعیت این است که او هرگز نتوانسته یک گلر مطمئن برای بارسا نشان دهد. اثر او در شکست‌های تحقیرآمیز بارسا برابر رم، لیورپول و بایرن که به ندرت توانست مهارهای موفقی داشته باشد، دیده می‌شود و در بازی‌های بزرگ و تعیین کننده اغلب نتوانسته مهره‌ای کلیدی نشان دهد.

درصد مهارهای موفق او در فصل گذشته به 72 درصد کاهش یافت و در فصل جاری به 68 درصد نیز سقوط کرده است. در بارسا معتقدند حالا زمانش است تا برای او یک رقیب بزرگ بیاید و حتی فروش او نیز می‌تواند یک گزینه منطقی باشد، به خصوص که بحث انتقال وی به بایرن برای جانشینی نویر نیز مطرح است و او اخیرا این احتمال را رد نکرد.

انتهای پیام /