شنبه 28 مهر 1403

تاتا را به زیر می کشد؟/ فلیک در چند قدمی یک رکورد بی‌سابقه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تاتا را به زیر می کشد؟/ فلیک در چند قدمی یک رکورد بی‌سابقه

بارسا با مربی آلمانی خود شروعی فوق العاده در لالیگا داشته و به ثبت یک رکورد تاریخی نزدیک و نزدیک‌تر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با 5 پیروزی در لالیگا، تنها سه برد با رکورد بارسای تاتا مارتینو، که فصل 14-2013 را با 8 برد متوالی آغاز کرد، فاصله دارد.

هانسی فلیک همان مربی ای بود که بارسا آرزویش را داشت. سرمربی آلمانی پس از شروعی عالی در لالیگا تصمیم مدیران بارسا برای برکناری ژاوی و حساب کردن روی او را تایید کرده است.

بارسا با فلیک فصل را با سه برد متوالی 2-1 شروع کرد ولی در دو بازی اخیر خود هفت گل به وایادولید و چهار گل به خیرونا زد و این شانس را داشت برتری خود را پرگل‌تر کند. سبک بازی هجومی تیم و موقعیت های متعددی که خلق می کند، بارسا را به تیمی تماشایی تبدیل کرده است.

اما اگر فلیک بخواهد رکورد قرن بیست و یکم بارسا را بشکند، باید 4 برد متوالی دیگر را در لالیگا به دست بیاورد. این افتخار همچنان در اختیار جراردو مارتینو، معروف به تاتا مارتینو است که در فصل 2013/14 ثبت شد. بارسا لالیگا را با هشت برد متوالی شروع کرد و هر دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان را نیز برد. به عبارتی استارت با 10 برد متوالی در همه رقابت ها. آن بارسلونا ستاره هایی چون مسی و نیمار را داشت ولی در پایان فصل قهرمان لالیگا نشد. بارسای تاتا کوپا دل ری را به رئال باخت و در لیگ قهرمانان نیز توسط اتلتیکو حذف شد.

بارسای فلیک در لالیگا و در هفته های پیش رو باید برابر ویارئال، ختافه، اوساسونا و آلاوس قرار بگیرد و در این بین در لیگ قهرمانان نیز به مصاف موناکو و یانگ بویز خواهد رفت.

تاتا را به زیر می کشد؟/ فلیک در چند قدمی یک رکورد بی‌سابقه 2