چهارشنبه 3 تیر 1405

تاجیکستان جان ایران؛ بخشی از سفرنامه نعمت الله فاضلی

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

تاجیک ها صرفا فرزندان ذکور را "بچه" می نامند و دختران را "دختر" خطاب می کنند. مثلا می گویند "سه تا بچه و چهارتا دختر داریم".