شنبه 31 شهریور 1403

تاخت‌و‌تاز رم با حضور دومین ایرانی جالوروسی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تاخت‌و‌تاز رم با حضور دومین ایرانی جالوروسی!

موفقیت های تیم زنان بزرگسال و زیر 19 ساله های رم همچنان ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال زنان رم خود را برای دیدار حساس از هفته دهم رقابت های سری آ برابر میلان آماده می کند. جالوروسی ها که فصل گذشته توانستند به سلطه پنج ساله یوونتوس پایان داده و برای نخستین بار در بالاترین سطح از مسابقات فوتبال زنان ایتالیا به قهرمانی برسند، روزهای بسیار خوبی را سپری می کنند.

این تیم در این فصل از رقاب های سری آ ایتالیا، با کسب 9 پیروزی از 9 مسابقه، با 27 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و یوونتوس را به عنوان اصلی ترین رقیب خود می بیند که با هشت پیروزی و یک شکست و سه امتیاز کمتر، در تعقیب جالوروسی است. همان یک باخت بیانکونری نیز در جدال برابر رم رقم خورده است.

در شرایطی که این روزها سردار آزمون به درخشش در لباس گرگ ها ادامه می دهد، یک ایرانی دیگر این بار در تیم زنان رم حضور دارد که در موفقیت های دو فصل اخیر تیم، نقش مهمی داشته است. علی عابدی که به عنوان تنها مربی ایرانی در فوتبال ایتالیا شاغل است، به عنوان آنالیزور در تیم زنان رم حضور داشت و توانست با این تیم عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا را به دست آورد.

او امسال نیز و به مانند فصل قبل، به همکاری خود با تیم بزرگسالان و تیم زیر 19 ساله های زنان رم ادامه می دهد. به نحوی که هم به عنوان آنالیزور و دستیار تاکتیکی تیم بزرگسالان و هم در کسوت دستیار و مربی تیم زیر 19 ساله های جالوروسی فعالیت می کند.

تیم زنان رم که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در گروه مرگ قرار دارد، در نخستین بازی خود در مونیخ، برابر بایرن توانست بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی 2 - 2 عوض کند. آنها چند روز پیش نیز تیم قدرتمند زنان آژاکس را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند تا در صدر جدول رده بندی گروه قرار بگیرند. ژوزه مورینیو و روبرتو گوالتیری، شهردار رم نیز این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند. پاریس سن ژرمن دیگر تیم حاضر در این گروه است.

تیم امید یا زیر 19 ساله های رم که عابدی با آنها نیز مشغول همکاری است، توانست در دربی رم و در زمین لاتزیو، با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی دست یابد و این تیم نیز با هفت پیروزی، یک تساوی و بدون شکست، صدرنشین جدول رده بندی زیر 19 ساله های ایتالیاست و چهار امتیاز با اینتر میلان فاصله دارد.

تاخت‌و‌تاز رم با حضور دومین ایرانی جالوروسی! 2
تاخت‌و‌تاز رم با حضور دومین ایرانی جالوروسی! 3
تاخت‌و‌تاز رم با حضور دومین ایرانی جالوروسی! 4
تاخت‌و‌تاز رم با حضور دومین ایرانی جالوروسی! 5