شنبه 16 تیر 1403

تارتار نزدیک به نیمکت گل گهر / بازگشت اوزونیدیس کم رنگ شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
تارتار نزدیک به نیمکت گل گهر / بازگشت اوزونیدیس کم رنگ شد

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ملوان مذاکرات مثبتی را با باشگاه گل گهر سیرجان انجام داده است.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ملوان مذاکرات مثبتی را با باشگاه گل گهر سیرجان انجام داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال گل گهر سیرجان فصل گذشته با هدایت «مارینوس اوزونیدیس» با 36 امتیاز در مکان نهم جدول قرار گرفت و در جام حذفی نیز شاگردان اوزونیدیس تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتند اما با قبول شکست برابر سپاهان از رسیدن به دیدار پایانی بازماندند.

قرارداد اوزونیدیس با گل گهر 1+1 بود و سال دوم با توجه به رضایت طرفین قابل تمدید بود. پس از پایان فصل فوتبالی در ایران، اوزونیدیس راهی یونان شد و تا به امروز سه شنبه 13 تیر پاسخ مثبتی به تمدید قرارداد با گل گهر نداده است؛ او همچنین با پیشنهاد یک باشگاه اماراتی نیز مواجه شده و احتمال دارد فصل آینده در لیگ این کشور مربیگری کند.

به همین دلیل مدیران باشگاه گل گهر، مذاکرات خود را با گزینه‌های داخلی آغاز کرده اند. نخستین هدفت باشگاه گل گهر جذب محرم نویدکیا بود و حتی با او مذاکراتی نیز انجام شد اما نویدکیا ترجیح داد که در مس رفسنجان باقی بماند. در همین حال مدیران گل گهر با مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته تیم ملوان وارد مذاکره شده‌اند و به توافقاتی هم دست یافته‌اند.

تارتار منتظر مشخص شدن وضعیت مدیریتی در ملوان است تا نظر نهایی خود را به مدیران گل گهر اعلام کند. از باشگاه ملوان هم با تارتار برای ادامه همکاری تماس برقرار شده اما با توجه به اینکه هنوز مجمع این باشگاه برگزار و مدیرعامل جدید معرفی نشده است، این مربی پاسخ مثبت به تمدید قرارداد نداده است.