جمعه 15 تیر 1403

تازه‌ترین دستاوردهای فناوری شناختی ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تازه‌ترین دستاوردهای فناوری شناختی ارائه می‌شود

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این جلسه مجازی که پیرامون هجدهمین فراخوان طرح‌های پژوهشی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی است، با حضور کارشناسان ستاد، برگزار می‌شود.

هجدهمین فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی در حوزه‌های طرح پژوهشی دسته ج که مجموعهای از پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که رسیدن به یک هدف مشترک و مشخص در حوزه شناختی را هدف قرار دادهاند)، آزمون‌های تشخیصی و ارزیابی توانبخشی در اختلالات مربوط به مغز و شناخت برای افراد زیر 18 سال و نیز بهبود مهارت‌های شناختی یادگیرندگان در محیط‌های یادگیری دوره پساکرونا برگزار می‌شود.

محققان، پژوهشگران، اساتید، متخصصان و دانشجویان می‌توانند برای آگاهی از اولویت‌های ویژه این فراخوان‌ها، به اطلاعات مربوط به هر فراخوان در وبسایت ستاد مراجعه کنند و با توجه به حوزه مورد نظر، فرم پیشنهاد طرح را دریافت و تکمیل کرده و در بازه زمانی 21 تا 31 خردادماه سال جاری، از طریق کارتابل کاربری خود در سایت ستاد بارگذاری کنند. این مهلت تمدید نخواهد شد.

این جلسه، روز چهارشنبه، یازدهم خردادماه از ساعت 14 الی 16 برگزار می‌شود. علاقمندان برای شرکت در این جلسه به آدرس اینترنتی رویداد مراجعه کنند.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

علوم شناختی

خبرخوب دستاوردها این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
تازه‌ترین دستاوردهای فناوری شناختی ارائه می‌شود 2