شنبه 15 اردیبهشت 1403

تایید دوباره بر آرامش در آستانه ال‌کلاسیکو / لواندوفسکی: رختکن بارسا امن و امان است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تایید دوباره بر آرامش در آستانه ال‌کلاسیکو / لواندوفسکی: رختکن بارسا امن و امان است!

روبرت لواندوفسکی می‌گوید جنجال اخیر بین دو بازیکن بارسا در رختکن این تیم تنشی ایجاد نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بارسلونا برای حضور در ال‌کلاسیکو و جدال همیشه حساس با رقیب سنتی‌اش رئال مادرید آماده می‌شود بسیاری از هواداران بارسا نگرانند تنش رسانه‌های روزهای اخیر بین ایلکای گوندوگان و رونالد آرائوخو در ال کلاسیکو به ضررشان تمام شود.

این نگرانی‌های در حالی است که دیروز بر اساس گزارش‌ها در محل باشگاه بارسا آشتی‌کنان بین گوندوگان و آرائوخو برگزار شد. این جنجال از زمانی کلید خورد که گوندوگان بعد از شکست مقابل پاری سن ژرمن به انتقاد از آرائوخو پرداخت و گفت او نباید با خطا کردن روی بارکولا باعث 10 نفره شدن تیمش می‌شد.

روبرت لواندوفسکی امروز در آستانه ال‌کلاسیکو به این نگرانی‌ها پاسخ داد.

لواندوفسکی که با یک تلویزیون در کشورش لهستان صحبت می‌کرد گفت صحبتهای آرائوخو باعث ایجاد تنش و دودستگی در رختکن نشده است.

لواندوفسکی طرف ایلکای گوندوگان را گرفت و گفت صحبتهای او درباره آرائوخو اشتباه نبوده است. ستاره لهستانی گفت:" درباره ماجرای گوندو و آرائوخو این از آن اتفاق‌ها است که رسانه‌ها خیلی بیشتر از خود ما به آن توجه می‌کنند. ولی نظر من این است که حرفهای گوندوگان هیچ اشکالی نداشت و حمله شخصی نبود. ما مردهای بزرگ هستیم نه بچه‌های کم سن و سال و اگر مساله‌ای باشد با توضیح دادن حل می‌شود. در حال حاضر هیچ بحرانی در رختکن تیم وجود ندارد".

تایید دوباره بر آرامش در آستانه ال‌کلاسیکو / لواندوفسکی: رختکن بارسا امن و امان است! 2