سه‌شنبه 3 مهر 1403

تا این ستاره‌ها را داریم غم نداریم / گزارش اسکای: آلمان با 4+1 قهرمان یورو می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تا این ستاره‌ها را داریم غم نداریم / گزارش اسکای: آلمان با 4+1 قهرمان یورو می‌شود!

شبکه اسکای آلمان به بررسی عملکرد بازیکنان آلمان در جریان پیروزی درخشان دیشب مقابل اسکاتلند پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های آلمانی همچنان مشغول ستایش از تیم ملی کشورشان و بازیکنان مانشافت به دلیل نمایش دلپذیری که دیشب در افتتاحیه یورو داشتند و اسکاتلند را 5-1 در هم شکستند هستند.

شبکه اسکای در یک بررسی به سراغ تک‌تک بازیکنان آلمان رفته و عملکرد آنها را زیر ذره‌بین برد. در نهایت این شبکه گفت که پنج ستاره آلمانی عمکردی استثنایی داشتند که از بین آنها یک نفر رویایی بازی کرد.

گوندوگان منتقدانش را ساکت کرد

اولین ستاره‌ای که این شبکه از او به عنوان یکی از معماران موفقیت آلمان، در بازی مقابل اسکاتلند و در کل یورو، یاد کرد ایلکای گوندوگان است. او هر زمان که توپ را به دست آورد با اعتماد به نفس کامل توپ را نزد خود نگه داشت و سراسیمه تنها به فکر فاصله گرفتن از توپ نبود. تکل‌های قوی ایلکای هم از دیگر نکات مثبت بازی بود. ستاره بارسا روی دو گل بارسا تاثیرگذار بود و به معنای واقعی کلمه منتقدان را ساکت کرد.

تونی کروس، اسطوره‌تر از اسطوره

ماشین پاسکاری آلمان دیشب نقش مغز متفکر مانشافت را بازی کرد و آمار پاس‌های او نیازی به توضیح باقی نمی‌گذارد: 101 پاس دقیق از 102 پاس در طول مسابقه. در زمان حضور تونی در میدان تقریبا همه حمله‌های خطرناک آلمان را او آغاز کرد تا نشان دهد چرا در رئال به او مهندس می‌گویند.

فلوریان ویرتز: پدیده یعنی این

هنوز چند ثانیه از شروع بازی گذشته بود که این پدیده فوتبال آلمان نزدیک بود گل بزند که موفق نشد ولی او چند دقیقه بعد اولین گل بازی را به ثمر رساند تا یخ آلمان باز بشود. اولین گل در اولین تورنمنت بزرگ برای کسی که حتما از او بیشتر خواهیم شنید.

کای هاورتز: نوک حمله او باید فیکس باشد

درحالیکه خیلی‌ها به ناگلزمان انتقاد داشتند که چرا هاورتز باید فیکس باشد و فولکروگ روی نیمکت ولی او در جریان مسابقه بارها نشان داد چه ستاره تکنیکی‌ای است و از این نظر به فولکروگ برتری دارد. حرکت تکنیکی و پاس تماشایی او به موسیالا را به یاد بیاورید.

جمال موسیالا: الماس آلمان، او بهترین بازیکن یورو است؟

وقتی موسیالا بعد از درخششی استثنایی تعویض شد همه ورزشگاه برایش ایستاده دست زدند. دیشب هیچکس نبود که معتقد نباشد جمال بهترین بازیکن میدان و یکی از بهترین‌های حال حاضر اروپا است. او که فصل چندان خوبی را در بایرن سپری نکرده حالا می‌خواهد ثابت کند که یکی از بزرگان امروز دنیای فوتبال است.

تا این ستاره‌ها را داریم غم نداریم / گزارش اسکای: آلمان با 4+1 قهرمان یورو می‌شود! 2
تا این ستاره‌ها را داریم غم نداریم / گزارش اسکای: آلمان با 4+1 قهرمان یورو می‌شود! 3
تا این ستاره‌ها را داریم غم نداریم / گزارش اسکای: آلمان با 4+1 قهرمان یورو می‌شود! 4
تا این ستاره‌ها را داریم غم نداریم / گزارش اسکای: آلمان با 4+1 قهرمان یورو می‌شود! 5
تا این ستاره‌ها را داریم غم نداریم / گزارش اسکای: آلمان با 4+1 قهرمان یورو می‌شود! 6