سه‌شنبه 3 مهر 1403

تبرد حساس برنابئو / ترکیب احتمالی رئال و چلسی با تغییرات مهم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تبرد حساس برنابئو / ترکیب احتمالی رئال و چلسی با تغییرات مهم

در بازی امشب رئال مادرید و چلسی انتظار می رود که کارلو انچلوتی و فرانک لمپارد تیم‌های خود را را ترکیبی متفاوت نسبت به بازی اخیرشان در لالیگا و لیگ برتر به میدان بفرستند.

به گزارش "ورزش سه"، امشب در برنابئو رئال مادرید از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان چلسی است. دو تیم سال قبل در همین مرحله به مصاف هم رفتند و رئال توانست به نیمه نهایی برسد. فصل گذشته اما چلسی میزبان بازی رفت بود.

رئال پس از شکست خانگی برابر ویارئال در لالیگا به این بازی رسیده است. فاصله رئال با بارسا به 13 امتیاز رسیده و تقریبا به فاصله 10 هفته تا پایان لالیگا شانس رئال برای قهرمانی بسیار اندک است و این تیم تمرکز اصلی خود را روی لیگ قهرمانان و کوپا دل ری گذاشته است.

در سوی دیگر میدان نیز چلسی در چهار بازی اخیر خود پیروز نشده و شنبه در بازی برابر ولورهمپتون 1-0 شکست خورد. آبی ها در رده یازدهم قرار دارند و با مربی جدید خود، فرانک لمپارد، قدم در برنابئو خواهند گذاشت. ترکیب چلسی در بازی امشب قطعا متفاوت با ترکیب بازی اخیر این تیم برابر وولوز خواهد بود.

در ترکیب رئال احتمال زیادی وجود دارد که ادواردو کاماوینگا به دفاع چپ برود. شانس فده والورده برای حضور در خط میانی نیز بالاتر از اورلین شوامنی است. در خط حمله نیز شاهد مثلث وینیسیوس، رودریگو و بنزما خواهیم بود.

ترکیب احتمالی رئال مادرید

کورتوا، کاماوینگا، آلابا، میلیتائو، کارواخال، مودریچ، کروس، والورده، وینیسیوس، بنزما و رودریگو.

ترکیب احتمالی چلسی

کپا، جیمز، فوفانا، کولیبالی، چیلول، انزو فرناندز، کانته، کواچیچ، استرلینگ، هاورتز و ژوائو فلیکس.

تبرد حساس برنابئو / ترکیب احتمالی رئال و چلسی با تغییرات مهم 2
تبرد حساس برنابئو / ترکیب احتمالی رئال و چلسی با تغییرات مهم 3