دوشنبه 7 آبان 1403

تبریک تولد یا تهدید: کری‌خوانی آلمانی برای ال‌کلاسیکو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تبریک تولد یا تهدید: کری‌خوانی آلمانی برای ال‌کلاسیکو!

آنتونیو رودیگر، ستاره آلمانی رئال مادرید، در پیام تبریک تولدی که برای ایلکای گوندوگان منتشر کرد از کری خواندن درباره ال‌کلاسیکوی شنبه آینده خودداری نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید، سالها است در تیم ملی کشورش با ایلکای گوندوگان همبازی است. او امروز فرصت تبریک تولد دوست صمیمی‌اش را از دست نداد و با یک استوری اینستاگرامی تولد گوندوگان را تبریک گفت.

ایلکای گوندوگان بعد از سالها درخشش با پیراهن منچسترسیتی امسال تابستان راهی بارسلونا شد. او امروز تولد سی و سه سالگی‌اش را جشن گرفت.

گوندوگان و رودیگر پیش از این در بازی‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان دو رقیب با هم روبرو می‌شدند و دیگر دیدارهایشان به عنوان هم‌تیمی در اردوی تیم ملی آلمان بود.

اما این دو ستاره آلمانی شنبه آینده برای اولین بار همدیگر را در دو سوی میدان یکی از بزرگترین مسابقات دنیای فوتبال ملاقات می‌کنند: ال کلاسیکو.

رودیگر در پیام تبریک تولد ایلکای گوندوگان فرصت کری‌خواندن برای این ستاره هموطنش را از دست نداد و با اشاره به بازی شنبه نوشت که منتظر ایلکای خواهد بود. متن استوری اینستاگرامی مدافع رئال مادرید این است:" تولدت مبارک گوندو. شنبه می‌بینمت".

آنچه این استوری رودیگر را به کری‌خوانی تبدیل می‌کند تصویری است که او در کنار این متن استفاده کرده است. در این عکس رودیگر و گوندوگان در تمرین تیم ملی آلمان در حالی دیده می‌شوند که رودیگر دستهایش را دور گردن گوندوگن حلقه کرده و گویا می‌خواهد او را خفه کند.

تبریک تولد یا تهدید: کری‌خوانی آلمانی برای ال‌کلاسیکو! 2
تبریک تولد یا تهدید: کری‌خوانی آلمانی برای ال‌کلاسیکو! 3