دوشنبه 2 مهر 1403

تبعات باخت 5-1 در هفته چهارم فصل / حمله هماهنگ به دورتموند: تو افتضاحی آقای شاهین!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تبعات باخت 5-1 در هفته چهارم فصل / حمله هماهنگ به دورتموند: تو افتضاحی آقای شاهین!

باخت 5-1 دورتموند مقابل اشتوتگارت باعث شده نوری شاهین سرمربی دورتموند با انتقاداتی بی‌سابقه از طرف رسانه‌های آلمانی مواجه شود.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند روز یکشنبه در هفته چهارم بوندس‌لیگا در خانه اشتوتگارت 5-1 مغلوب شد تا وضعیت برای تیم نوری شاهین به اوج تنش برسد.

رسانه‌های آلمانی امروز موج سنگینی از حملات را علیه نوری شاهین سرمربی دورتموند آغاز کردند. لحن و تیترها علیه این سرمربی جوان دورتموند به شکلی است که حتی در آلمان با اعتراض مواجه شده است.

در ادامه خلاصه برخی از مطالب انتقادی رسانه‌های آلمانی علیه نوری شاهین را می‌خوانید:

اشپورت دات دی‌ای: ناک اوت شدید یاد روزی افتادیم که دنیل دوبوا بوکسور انگلیسی در دیدار مقابل آنتونی جاشوا در همان راند اول چنان ضربه‌ای به او زد که انگار برق از سر جاشوا پرسید. اشتوتگارت هم دورتموندی که تا حالا در این فصل شکست نخورده بود را در عرض چند دقیقه کاملا گیج و ناک‌اوت کرد و بعد به له کردنش ادامه داد.

اشپورت وان: فرار فایده ندارد آقای شاهین

شاهین حالا باید به سوالهای سخت جواب بدهد. فرار کردن بس است. دورتموند مقابل اشتوتگارت به معنای واقعی کلمه رفوزه شد. معلوم نیست چرا تک تک بازیکنان دروتموند در این بازی عملکرد ضعیف داشتند. جناب شاهین، وقت جواب دادن به سوالهای سخت رسانه‌ها است. فرار فایده‌ای ندارد.

بیلد: ویروس ترزیچ در کمین شاهین دفاع دورتموند به شکلی ناگهانی مثل ژله شد و وا رفت. این یک پسرفت بزرگ برای نوری شاهین است. ویروس ترزیچ او را تهدید می‌کند. او باید بهم ریختگی در کادر فنی را پایان بدهد. اگر دورتموند هر چه سریعتر به ثبات و آرامش نرسد حتی خبری از سهمیه نخواهد بود.

کیکر: تو ناتوانی نوری شاهین بلافاصله بعد از باخت 5-1 به اشتوتگارت دستیارهای نوری شاهین دور او جمع شدند. مشخص بود که شاهین حسابی شاکی است و دارد از خجالت‌شان درمی‌آید. بعد از چهار پیروزی و یک تساوی در شروع فصل، این باخت سنگین برای دورتموند مثل پتکی سنگین بود. در جریان بازی سردرگمی و بدون تاکتیک بودن مشخص بود. این نشانه ناتوانی سرمربی است.

تبعات باخت 5-1 در هفته چهارم فصل / حمله هماهنگ به دورتموند: تو افتضاحی آقای شاهین! 2
تبعات باخت 5-1 در هفته چهارم فصل / حمله هماهنگ به دورتموند: تو افتضاحی آقای شاهین! 3