چهارشنبه 4 مهر 1403

تبعید به نیمکت و سکونشینی / خدا به کیلیان امباپه رحم کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تبعید به نیمکت و سکونشینی / خدا به کیلیان امباپه رحم کند

طبق ادعای سایت اتلتیک، کیلیان امباپه اگر از دستور باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد سرپیچی کرده و در نهایت ماندنی شود، تحت شدیدترین فشارها قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش کیلیان امباپه در شرایطی پر تنش و آینده‌ای مبهم، به تمرینات پاری سن ژرمن برگشت.

مهاجم فرانسوی به فکر ادامه حضورش در پاریس در این فصل و رفتن به عنوان بازیکن آزاد در پایان قراردادش است و موضع خود را تغییر نداده اما از سوی دیگر، تیم پاریسی تاکید دارد که او یا تمدید کند یا باید در این بازار نقل و انتقالات به تیمی دیگر برود. در مواجهه با امتناع این بازیکن از تمدید قرارداد یا ترک باشگاه در تابستان امسال، پاری سن ژرمن هر کاری خواهد کرد تا او را تحت فشار برای جدایی بگذارد.

تیم فرانسوی تور پیش فصل خود را در ژاپن از سه روز دیگر آغاز می‌کند و در صورتی که معضل امباپه حل نشود، باید دید که آیا این بازیکن با بقیه هم‌تیمی‌های خود راهی ژاپن می‌شود یا خیر.

طبق ادعای سایت انگلیسی اتلتیک، اگر کیلیان امباپه تمدید نکند یا تصمیم به جدایی نگیرد، پاری سن ژرمن این احتمال را رد نمی‌کند که فصل آینده نیمکت نشین شده یا حتی به سکوها تبعید شود.

بدون شک، این یک اقدام جدی و سختگیرانه خواهد بود، زیرا تیم تحت رهبری لوئیس انریکه نمی‌تواند روی یکی از بهترین بازیکنان جهان حساب کند و شانس خود را برای کسب مهم‌ترین عناوین از دست می‌دهد.

تبعید به نیمکت و سکونشینی / خدا به کیلیان امباپه رحم کند 2