شنبه 14 مهر 1403

تجربه دنیای جدیدی از یادگیری زبان با هایتاکی

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
تجربه دنیای جدیدی از یادگیری زبان با هایتاکی

اگر نخواهیم اغراق کنیم، یادگیری زبان خارجی، آن هم در یک کشور فارسی زبان، همیشه تجربه خوشایندی نبوده است. محدودیت آموزشگاه‌ها و فضاهای کلاسی، رفت و آمد، محدودیت مدرس‌ها در این فضاها، محدودیت زمان کلاس‌ها و هماهنگ نبودن آنها با برنامه زندگیمان و از همه مهم‌تر بسیاری از اوقات هزینه کلاس‌هایی که با بودجه‌ای که در نظر داشتیم همخوانی نداشته‌اند.

وقتی حرف از تجربه یادگیری یک زبان جدید به میان می‌آید، همه در ذهنمان به دنبال خاطراتی می‌گردیم که بتوانیم آن تجربه را توصیف کنیم.

اگر نخواهیم اغراق کنیم، یادگیری زبان خارجی، آن هم در یک کشور فارسی زبان، همیشه تجربه خوشایندی نبوده است. محدودیت آموزشگاه‌ها و فضاهای کلاسی، رفت و آمد، محدودیت مدرس‌ها در این فضاها، محدودیت زمان کلاس‌ها و هماهنگ نبودن آنها با برنامه زندگیمان و از همه مهم‌تر بسیاری از اوقات هزینه کلاس‌هایی که با بودجه‌ای که در نظر داشتیم همخوانی نداشته‌اند.

هر کدام از ما بالاخره برای یک بار هم که شده با یکی از این مشکلات در پروسه یادگیری زبان روبرو بوده‌ایم، از این رو می‌توان گفت در میان خاطرات و تجربه‌های خوب، خاطرات و تجربه‌های بدی هم از کلاس‌های زبان داریم.

چند بار برایتان پیش آمده که برای پیدا کردن یک معلم خوب به ده‌ها نفر سپرده باشید که اگر مدرس خوبی می‌شناسند به شما خبر بدهند؟! یا به دنبال مدرسی رفته‌ایم که دیگران از او تعریف کرده باشند و اگر در اطرافیانمان کسی نبوده که این تجربه خوشایند را داشته باشد، یادگیری را به تعویق انداخته‌ایم که مبادا با فردی شروع به یادگیری کنیم که معلم خوبی نباشد و هزینه‌هایمان سوخت شود.

اکنون با وجود دنیای تکنولوژی، همه چیز حتی یادگیری زبان خارجی تغییر کرده و این تغییرات، تجربه جدیدی در دنیای یادگیری برایمان به وجود آورده است؛ از پیدا کردن مدرس دلخواه گرفته تا هماهنگی زمان کلاس زبان با برنامه زمانی زندگی‌مان و حتی انجام تکالیف کلاس با سیستم‌های مدرن و پیشرفته.

به عبارتی اگر بخواهید خودتان را در زبانی غرق کنید، بدون اینکه حتی پایتان به آن کشور رسیده باشد، کاملا منطقی و امکان پذیر خواهد بود.

تجربه خوشایند یادگیری زبان خارجی با پلتفرم هایتاکی

هایتاکی پلتفرمی برای یادگیری زبان‌های خارجی است که تعداد بسیار زیادی از مدرس‌ها را پس از ارزیابی در سایت نمایش می‌دهد و زبان‌آموزان متقاضی می‌توانند به‌راحتی کلاس زبان آنلاین خود را در hitalki.org شروع کنند.

امکانات هایتاکی

تعداد زیاد مدرس‌ها در هر زبان امکان بررسی و انتخاب بیشتری را به زبان آموزان می‌دهد که از بین مدرس‌ها با استادی کلاس بگیرند که بیشتر تمایل دارند.

هزینه‌های متفاوت کلاس‌های هر مدرس که سبب می‌شود شما بنا به هر بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، یادگیری‌تان را با یکی از اساتیدی که از همه نظر او را بررسی کرده‌اید شروع کنید.

دیدن رزومه اساتید و ویدئوهای معرفی آنها این امکان را می‌دهد که به‌راحتی آنها را مقایسه کنید و بنا به آنچه در ذهنتان است انتخاب بهتری داشته باشید.

کلاس‌های آزمایشی رایگان یکی از امکانات فوق‌العاده‌ای است که شما می‌توانید برای تعیین سطح و همچنین برنامه‌های مدرس انتخابی، برای مسیر یادگیری تان استفاده کنید و هیچ هزینه‌ای هم نپردازید.

برنامه زمانی منعطف، که با انتخاب هر مدرس شما به‌راحتی می‌توانید ببینید با این مدرس در چه روزها و ساعاتی می‌توانید کلاس بگیرید.

شفافیت کاری هر مدرس که به‌راحتی و با دسترسی به نظراتی که بقیه زبان‌آموزان برای مدرس‌ها گذاشته‌اند یا تعداد کلاس‌هایی که در سایت هایتاکی داشته‌اند و همچنین میزان تمدید کلاس زبان‌آموزان با آنها قابل بررسی است.

کلاس مجازی رایگان فضایی است که هایتاکی برای زبان آموزان و مدرس‌هایش فراهم آورده تا آنها بتوانند در بستری که کلیه امکانات یک کلاس فیزیکی را، اعم از تخته وایت برد، قابلیت اشتراک‌گذاری فایل‌ها یا دیدن و شنیدن صدای هم و حتی چت کردن و... را دارند، از کلاس‌هایشان لذت ببرند.

ارسال لینک ورود به کلاس چند دقیقه قبل از کلاس، هم برای زبان‌آموزان و هم مدرس‌ها، موجب یادآوری کلاس و دسترسی آسان آنها به کلاس مجازی‌شان می‌شود.

داشتن پنل شخصی و مشاهده تمام کلاس‌ها، درخواست‌ها و پیام‌ها، یکی از بهترین امکانات این پلتفرم است؛ چرا که به‌عنوان مثال شما به‌راحتی می‌توانید ببینید از یک پکیج ده جلسه‌ای چه تعداد کلاس در چه روزها و ساعاتی برگزار شده و یا چه تعدادی باقی مانده است.

گزارش مشکل یکی از مواردی است که تمام دلهره‌ها را از بین می‌برد؛ چرا که زبان آموزان می‌توانند در صورت بروز مشکل، مورد را به پشتیبان‌ها اعلام کنند و خواستار کنسل شدن کلاس و جایگزینی مدرس با فرد دیگری باشند.

سوخت نشدن هزینه را هم می‌توان جزو موارد مهم به حساب آورد؛ چرا که اگر زبان‌آموز بخواهد کلاس‌هایش را با استادی کنسل کند، مبلغ کلاس‌ها به کیف پول او در هایتاکی بازگردانده می‌شود و سپس می‌تواند برای این مبلغ جهت عودت یا گرفتن کلاس مجدد اقدام کند.

جمع بندی و نتیجه‌گیری

جدا از تمام موارد گفته شده، دیگر بر کسی پوشیده نیست که کلاس‌های آنلاین زبان دیگر هزینه و خستگی ایاب و ذهاب را از میان برداشته‌اند. شما می‌توانید در هر جای دنیا که باشید، با همان لینکی که برایتان ارسال شده و در پنل شخصی‌تان هم قرار داده می‌شود، وارد کلاس شوید و یادگیری‌تان را متوقف نکنید.

آیا تمام این موارد تجربه جدیدی در دنیای یادگیری به شمار نمی‌آیند؟

تجربه دنیای جدیدی از یادگیری زبان با هایتاکی 2